Pages

Thursday 10 August 2017

Tips Lariskan Produk Anda

Korang pernah dengar tak Spa Bergerak?

Saya duk buat servis Spa Bergerak selama dua tahun lebih ni guna produk shaklee. Antara produk yang digunakan seperti set skincare Nutriwhite, masker daripada protein Shaklee, scrub, lulur, mandian susu semuanya daripada rangkaian produk Shaklee.

Seluruh team TWB
menggunakan produk
Shaklee semasa
jalan servis
Spa Bergerak.

Seluruh team TWB
menggunakan produk Shaklee
semasa jalankan servis
Spa Bergerak.


Guess what, bila customer suka muka toink toink lepas kena facial, terus di sambarnya beli Set Nutriwhite. Ada juga yang nak amalkan masker protein sebagai minuman harian diorang. Pehhh betapa selamatnya produk yang digunakan, sampaikan masker pun boleh dimakan 😂

See.. Banyakkk untung kan?


Tapi, apa yang saya nak kongsikan disini, nampak tak peluang bisnes tu?

Sambil dapat duit Spa, sambil produk pun jalan. Best kan? Servis Spa Bergerak ni seolah-olah kita bagi tester pada pelanggan atau prospek kita yang mungkin berminat untuk cuba produk kita, tapi tak berapa yakin dengan keberkesanannya.

But still, kita bukan bagi PERCUMA, diorang bayar untuk servis Spa yang kita bagi tu kan. Seolah-olah diorang bayar jugaklah untuk tester produk yang kita gunakan untuk bagi servis Spa Bergerak tu pada diorang. Bijak kan?


Andai kata diorang masih tak berminat nak beli produk kita pun takpa, kita tak rugi pun kan.


Rugi korang tak pelbagaikan usaha korang untuk jualan produk korang 😌 Sedangkan kalau buat macam saya, bukan takat upah daripada servis Spa Bergerak je kita dapat. Kalau tiba-tiba customer nak cuba produk yang kita guna untuk servis Spa Bergerak kita tu, kan dua kali untung kita dapat. Hilang penat, lagi enjoy buat bisnes kan?

Zaman sekarang ni kan terlalu ramai saingan, jadi kita kena lebih kreatif untuk melariskan produk kita. Kita kena jadi lebih kreatif untuk berada di atas. Antara teknik yang korang boleh guna adalah melalui projek Spa Bergerak inilah!

Korang boleh belajar teknik Spa Bergerak dengan saya, kemudian korang bebas untuk run Spa Bergerak korang dengan produk korang sendiri. Untung kan korang?

Tak kisahlah korang agent Nuraysa ke, Mary Kay, Mary Jardin ataupun korang ada buat produk alami korang sendiri.. Korang semua boleh belajar teknik Spa Bergerak dengan saya.

Korang boleh REFER SINI untuk tahu lebih lanjut mengenai pakej Spa Bergerak yang dicipta khas untuk korang.

Ataupun boleh terus whatsapp saya kalau korang dah tak sabar-sabar nak lariskan produk korang melalui servis Spa Bergerak! Tekan je link kat bawah tu, nanti dia akan bawa korang terus ke nombor whatsapp saya ⤵

SAYA NAK BELAJAR SPA BERGERAK!!!


No comments:

Post a Comment

Hai! Terima kasih sudi singgah sini. Selamat Berkenalan :)