Pages

Tuesday 23 May 2023

Apa Kata Mereka Yang Sudah Mencuba Facial Dengan Team BOTG Menggunakan Youth Skincare

Selama hampir 8 tahun saya menjalankan servis facial dan mobile spa BOTG ni, kebanyakan pelanggan saya mesti akan terkejut bila saya kata saya menggunakan produk skincare daripada Shaklee. Reaksi mereka seperti pertama kali mendapat tahu yang Shaklee juga ada rangkaian produk penjagaan kulit wajah, selama ni mereka ingat Shaklee cumalah suplemen untuk kesihatan.

Sepertimana produk kesihatan Shaklee, produk skincare Shaklee juga adalah 100% semulajadi dan selamat digunakan oleh semua peringkat umur. Yela, Shaklee kan memang famous dengan produk semulajadi, jadi kesemua produknya adalah 100% semulajadi.

Jadi, disebabkan ramai orang dah tahu yang produk Shaklee ni 100% semulajadi dan selamat, mereka sangat teruja nak cuba servis facial kami yang menggunakan skincare Shaklee iaitu Youth™. Mereka yakin yang produk skincare Youth pun mesti setanding dengan produk kesihatan Shaklee yang lain.

Korang kalau nak tahu lebih lanjut lagi mengenai skincare Youth™ Shaklee ni, korang boleh baca posting saya yang sebelum ni ya. Korang klik ja link kat bawah ni.


Korang akan lebih yakin dan teruja untuk cuba servis facial dengan team BOTG tau lepas korang dah baca semua bahan dan kesan yang korang akan dapat daripada produk Youth™.

Saya sendiri sangat suka berfacial, kerap juga saya ke kedai Spa untuk berfacial. Tapi kebanyakan Spa yang saya pergi, bila saya tanya produk apa yang mereka guna, hampir kesemua Spa menggunakan produk "tangkap muat" yang mana mereka sendiri tidak tahu secara detail mengenai produk yang mereka gunakan.

Tidak bagi team BOTG, kami diajar dan diberikan kelas secara detail mengenai setiap satu skincare yang kami gunakan untuk servis facial kami. Barulah mudah untuk kami terangkan dan kongsi kebaikan produk semasa kami facialkan customer.

Kebanyakan komen selepas servis daripada customer BOTG adalah:

✓ muka rasa licin dan bersih
✓ jerawat dah kecut
✓ tona kulit lebih cerah dan sekata
✓ kulit muka rasa lembut sangat
✓ muka rasa anjal, toink toink gitu!
✓ rasa nak pegang ja muka sebab lembut dan licin sangat lepas facial

Dan banyak lagi komen mereka. Korang nak lebih teruja? Jom saya belanja testimoni daripada customer yang dah cuba servis facial dengan team BOTG.

Kulit wajah nampak lebih cerah dan sekata.

Kulit wajah nampak lebih cerah dan bersinar! (glowing)

Sesuai dan selamat digunakan oleh semua peringkat umur!

Kulit wajah kelihatan lebih cerah dan bersih.

Ini pula pengalaman rakan BOTG saya. Boleh baca pengalaman beliau dengan klik link dibawah ya.


Semuanya hasil berfacial dengan Youth™ Skincare. Bayangkan dengan sekali rawatan sahaja dah boleh dapat kesan sebaik begitu, kalau kita guna sebagai skincare harian kita boleh nampak lebih muda tak?

Jawapannya, mestilah boleh!

Pasti semuanya dengan izin Allah yang mengilhamkan para saintis Shaklee untuk menghasilkan produk yang hebat!

Korang nak cuba facial dengan Youth™ atau nak ada produk Youth™ sebagai produk skincare korang dirumah, dua-dua pun boleh. Jom contact saya untuk dapatkan salah satu atau keduanya sekali tak kisah korang dimana pun sebab team BOTG ada seluruh Malaysia!

Alumni & Beautician BOTG,
Keyra

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #parttimejobmobilespa #kursusmobilespapenang #kursusspapenang

No comments:

Post a Comment

Hai! Terima kasih sudi singgah sini. Selamat Berkenalan :)