Pages

Wednesday 12 July 2017

Pengakuan Bekas Penghidap Resdung Yang Teruk

Hampa tau kan, kita semua ada resdung. Budak2 seawal umur 7 tahun pun ada yang dah ada resdung. Tapi macam mana nak tahu tahap resdung kita teruk ke biasa ja?


JENIS-JENIS RESDUNG

BIASA >> Bila salah makan atau terkena habuk, mula rasa gatal-gatal seluruh muka.

TERUK >> Selalu bersin waktu pagi, hidung selalu berhingus & kerap gatal2 muka. Keputihan, jerawat di muka dan badan & kelemumur juga petanda seseorang mengalami resdung yang teruk.

KRONIK >> Rongga di dalam muka menjadi rosak, ada juga tulang hidung rosak sampaikan hidung kelihatan kemik yang luar biasa.


Keyra sendiri  pernah ada resdung yang teruk. Jadi  Keyra faham sangat dengan keadaan orang yang ada resdung.


Hidung ni sentiasa gatal je, kadang bawak ke mata dan telinga gatalnya. Garu sampai luka! Bangun pagi bersin non stop. Masuk kereta buka air-cond, siaplah hidung tersumbat! 😷


Kalau silap makan jangan cakaplah. Mahunya gatal satu muka! Terseksa betul bila terlebih makan seafoods atau belacan. Boleh menangis weh!


Tapi itu cerita setahun yang lalu. Sekarang ni lepas Keyra start makan Alfalfa & Vitamin C, Alhamdulillah la, dah lama sangat tak diserang resdung. Lapang je rasa bila bernafas 😇 Bawak kereta pun aman je takde dah srott srettt.


BAGAIMANA SET RESDUNG SHAKLEE MEMBANTU?

Alfalfa Complex adalah sejenis herba daripada pokok Alfalfa itu sendiri yang membantu mengurangkan keradangan apabila diserang resdung. Contohnya gatal hidung, mata dan telinga, bersin, kulit kering dan kusam dan sebagainya.


Vita-C pula membantu melindungi sistem imun badan kita daripada mudah terkena penyakit seperti demam, selsema, batuk & sakit kepala asbab daripada serangan resdung.


BETUL KE BERKESAN SET RESDUNG SHAKLEE NI?

Alhamdulillah, keyra sendiri dah jadi testimoni yang berjaya. Masalahnya bukan Keyra seorang yang dah rasa kesannya, ramaiiii dah. Salah seorangnya adalah tunang kepada junior sekolah Keyra ni. Jom kita check it out testimoni kat bawah ni.






Benda baik tak elok simpan sorang2 kan, kita kena kongsi dengan semua orang.. Mana tau ramai lagi sebenarnya yang ada masalah yang sama macam kita.


Satu kepuasan tau bila kita dah bebas resdung. Nak makan tak perlu lagi takut-takut terutamanya seafoods, boleh bernafas dengan lebih selesa.. Kulit muka kita pun lebih licin dan cantik, tidak lagi bergerutu dan kering.



Kalau hampa ada resdung jugak boleh roger Keyra k.. Keyra sendiri dah rasa perubahan lepas amalkan Set Resdung Shaklee ni.

Klik je link ni +60125687714 tau!

No comments:

Post a Comment

Hai! Terima kasih sudi singgah sini. Selamat Berkenalan :)