Saturday 21 July 2012

sehari sebelum puasa

Assalamu'alaikum..
lamanya tak mengupdate kat sini.. banyak sebenaqnya nak dikongsi dan diceritakan, cuma masa tak mengizinkan.. paham-paham sajalah hidup sebagai seorang pelajar, nak-nak pulak dah semester akhir ni.. sibuknya bertambah, mengalahkan perdana menteri.. <ok, yang tu aku tipu>

apa dah jadi sehari sebelum puasa? bukannya ada orang datang meminang aku pun, jauh panggang dari api.. tapinya, aku dengan kawan aku, Ain dan Fina, outing. cadangnya nak makan-makan tak ingat dunia laa.. memang betul buat-buat la, sampai tak boleh bangun punya makan.. macam-macam makan haa.. bajet macam orang kaya, padahal elaun lambat lagi nak masuk ni.. hahaha !






nampak tak? makan spagheti aku.. haha ! nasib baik sedap.. dah teringin lama sangat dah.. lepas tu makan makanan jepun, duraki ayam kalau tak silap aku nama dia.. sotong goreng tepung.. pizza satu slice.. ala piza yang jual kat kedai jual roti-roti dalam jusco tu ja pun.. bukan piza kat pizza hut.. memang terkoyak la wallet aku.. haha !

jalan-jalan dalam jusco, dah siap buat landskap raya, padahal puasa pun belum. kuih raya pun sana-sini dah ada.. khemah untuk bazar pun dah penuh dekat tesco dengan MC(malacca central).. sempat jugak aku dengan Ain berposing..














ini Ain.. dia gedik, suka bergambaq ! hahaha.. Ain, aku melawak ja :)

gambaq Fina takdak sebab dia bukan Ain.. haha! sory Ain.. ada satu Ain tangkap curi-curi, tapi macam buruk sangat, tu yang aku tak upload.. banyak lagi gambaq, tapi biaq aku simpan sebagai koleksi aku dengan kawan-kawan aku ja nahh..

nota lutut: Salam Ramadhan.. Selamat Menjalani Ibadah Puasa :)

No comments: