Monday 7 July 2014

Takut Gelap Tapi Tak Suka Cerah

Assalamu'alaikum Cikgu! keh keh keh

Dalam dilemma sebenarnya ni. Dilemma memikirkan esok kerja masuk tengahari dan balik MALAM!

Hadoi! Sendiri yang pilih, redha ja la. Takpa, betulkan niat. Niat nak tolong orang, In Shaa Allah~

Dulu aku okay ja gelap-gelap ni. Sekarang ni tak tau apa masalah aku, tak boleh langsung gelap. Mula la jantung aku macam baru lepas lari pecut 100 meter. Pelik memang pelik.

Yang lagi pelik, aku tak suka cerah. Pelik. Aku sendiri pelik. Hahaha. Cerah sangat pun boleh buat aku rimas. Suasana yang suram-suram jugak pilihan aku. Tapi bukan pilihan setiap hari la. Nanti suasana suram sama ja dengan ekspresi muka aku yang orang kata suram sokmo. Sampai kena chop SOMBONG! Hadoi la...

Berdikari. Esok nak kena menapak dari office ke main gate dalam keadaan yang agak gelap. Ayat kursi peneman aku. Padahal takdak apa-apa pun sebab memang sah-sah ada orang buat kerja lagi. Aku balik pun bukannya pukul 1 2 pagi. Consider awal lagi sebenarnya. Hahaha! Pelik.

Okay la, siapa-siapa yang ada tips macam mana nak jadi berani dalam gelap sangat-sangat dialukan untuk share. Sharing is caring what~

Babai! :)


Lots of Love,
Keyra

Jemput LIKE FB page kite... Thanks tau! :)

No comments: