Wednesday 4 November 2015

Fenomena Bisnes Spa Bergerak



Dahsyattt sangat sangat penangan projek Spa Bergerak yang dibawakan The Walking Beauty Project ni..

Dalam masa 5 bulan ja projek ini ditubuhkan, dah beratus beautician yang berjaya dilahirkan! Semuanya hebat hebat belaka. Semuanya datang dengan seribu satu sebab dan semangat!

Eh maaf maaf. Assalamu'alaikum korang! :p

Hmmm semangat sangat nak update entry ni sampai lupa nak bagi salam hihi

Okay okay, keyra takmau panjangkan entri ni dengan sayur sayur tambahan yang tak memberi manfaat. Kita straight to the point jer la ek?


Rasanya sekarang seluruh Malaysia, setiap negeri dah ada beautician under The Walking Beauty Project ni. Tapiii still tak cukup kalau dua tiga orang beautician nak cover satu negeri kan?

Macam keyra cover Penang kan, walau ikutkan Penang antara negeri yang kecil ja dalam Malaysia ni tapi still tak semua tempat keyra boleh cover at the right time yang customer nak kan?

Contoh macam hari ni. Keyra tak dapat nak bagi servis pada seorang customer asbab jadual keyra dah penuh untuk minggu ni T.T




benda yang paling menyedihkan tahun ini bila keyra tak boleh provide servis yang customer nak dan keyra terpaksa tolak customer. Sedih weh sebab customer datang dengan rezeki. Tapi nak buat macam mana. Keadaan dan masa tidak mengizinkan!

Sebab tu la I need more beautician yang boleh tolong keyra. Bukan di Penang jer, tapi seluruh Malaysia! Sebab untuk Penang yang kecil ni jer pun tak cukup tangan keyra nak cover sorang. Paling ramai beautician kami di kawasan selatan Malaysia, di utara ni masih berkurangan.

Dan kadang-kadang keyra dapat customer dapat customer diluar kawasan Penang terpaksa keyra lepaskan. Sebab korang la yang berada di Kedah, Perak, Perlis, Pahang dan negeri-negeri lain di seluruh Malaysia ni taknak join lagi hihihi

So.. Korang rasa kenapa ye korang kena dan mesti join keyra buat bisnes SPA BERGERAK yang dibawakan projek The Walking Beauty ni?


  • Sebab permintaan mobile spa ataupun perkhidmatan spa ke rumah sangat-sangat tinggi sekarang ni. Kalau kita sendiri as a customer, sure lagi best berspa di rumah sendiri kan? Dapat buat facial, sauna etc dirumah sendiri keselesaan tu dah tentu lebih lagi. Sebab tu projek spa bergerak ni takkan mengecewakan korang yang join!
  • Modal dan kos untuk set up spa anda sangat minima. Kami akan ajar anda bagaimana anda mampu untuk memiliki spa atas nama anda sendiri dengan menggunakan APA YANG SEDIA ADA jerr.. Mudah dan sangat jimat kan? Nak tau macamana caranya? Kenalah join TWB dulu hehehe
  • Dengan projek TWB ni, walaupun secara kasarnya kita akan ada spa kita sendiri right? Tapi kita bekerja di dalam kumpulan. Segala idea marketing akan kita share dalam secret group yang ditubuhkan untuk semua ahli TWB. Cuba bayangkan kalau korang dah siap pergi training spa lepas tu tak ada siapa pun nak bagitau korang apa yang perlu korang buat seterusnya. Nak iklankan spa dulu ke? Harga servis nak letak camana pulak? Nama spa nak letak yang senang ingat ke yang unik? Ok you think yourself, tak ada siapa boleh tolong awak. Tak ada siapa yang awak nak refer. Itulah yang terjadi kepada mereka yang pergi kursus spa yang bukan dibawah TWB.
  • Income yang bakal korang dapat bukan sekadar daripada servis spa jer tau. Kami akan ajar awak bagaimana dengan hanya satu projek spa yang mudah, awak mampu dapat income dari 4 PENJURU! Yang ni memang rahsia group kami je. Nak tau, wajib join group kami dulu! hehehe

Actually banyak lagi yang best-best pasal projek kami tapi keyra tak boleh la nak cerita semuanya kat sini. Amanah pengasas projek keyra kena jaga betul-betul barulah berkat. Inshaa Allah, once korang join keyra akan ceritakan everything benefits yang korang boleh dapat daripada projek ni dalam secret group kita.

Okay, untuk anda yang memang berminat nak ada spa sendiri tapi tidak ada modal yang banyak, Projek The Walking Beauty adalah pilihan yang paling bijak! Sebab kami menyediakan pakej spa serendah RM250. Yes, kami akan ajar anda bagaimana dengan modal serendah RM250 anda sudah mampu memiliki SPA ATAS NAMA ANDA SENDIRI.





Dannn istimewanya bulan ni, setiap pendaftaran berpeluang untuk dapat Handy Mobile Spa Bag secara PERCUMA yang bernilai RM100 tau..!!





Okay okay, jangan excited dulu.
korang pilih dulu pakej apa yang korang nak, lepas tu terus whatsapp keyra ok?
Apa tak tahu no phone keyra? Hehehe
nah ambik no ni, 012-5687714. Terus save tau!

xoxo.

Keyra with Love,
Pengasas Russ Beauty House

1 comment:

Unknown said...

maaf gangu, Asslamualikum Kami adalah sebuah syarikat yang membekalkan produk kesihatan dan farmaseutikal, serta produk penjagaan diri berdasarkan kesedaran kepentingan cara hidup yang sihat dan seimbang. Follow blog kami. terima kasih