Saturday 16 February 2019

Usahawan Mobile Spa



Apa korang rasa kalau saya cakap baki akaun di atas adalah income bersih seorang pengusaha mobile spa selama lebih kurang setahun?

Awesome kan!!

Buat mobile spa je beb, modal banyak mana sangat.

Kalau dengan TWB modal baru RM2,999/all in. Lengkap semua kelengkapan, praktikal one-to-one. Dibimbing pula seumur hidup, siap sedia support group.

Tapi keuntungan 100% masuk poket you!

Boleh rujuk sini untuk lebih detail mengenai Kursus Mobile Spa TWB


Mungkin korang rasa tak logik boleh simpan sampai banyak macam tu kan? Tapi itulah hakikatnya.

Permintaan mobile spa sangat tinggi sekarang ni.

You rajin buka mulut, bagi servis terbaik, buat customer puas hati, InshaAllah murah rezeki you. Senang ja nak dapat customer.

Berjangkit-jangkit customer booking. Kadang-kadang dari mulut ke mulut ja. Tak perlu dah nak buat iklan berbayar bagai.

Jom saya share dengan korang income harian bekas peserta kursus spa The Walking Beauty yang mana kami masih guide sehingga ke hari ini tau.







So macamana? Best gila kan! Dalam masa beberapa jam je boleh buat beratus-ratus!

Kerja shift yang kena berdiri 12jam tu pun baru berapa puluh ja dibayar kan?

Bukanlah saya nak lekehkan pekerjaan tu, tapi jika ada peluang yang lebih baik macam ni, why not kita grab kan!

Hubungi saya segera jika korang memang tengah plan nak tingkatkan ekonomi korang menjelang tahun 2020 nanti.

Kena mulakan daripada sekarang. Nanti masuk tahun 2020 dah mula stabil, takda la terkapai-kapai lagi ikat perut bila tiba tengah bulan!


Daftar dengan saya bulan ini, saya offer 6 orang terawal boleh claim teknik urutan badan tradisional dengan saya secara PERCUMA!

Hubungi saya sekarang untuk mendaftar kursus mobile spa the walking beauty.


Keyra,
Whatsapp 012-5687714


No comments: