Monday 12 March 2012

taktau apa yg tak kena

Assalamu'alaikum :)
alhamdulillah, la ni tengah cuti mid semester. lega sangat bila dah cuti walaupun dibekalkan dgn asgment+homework yg bertimbun sebab dpt restkan badan drp terkejar2 itu ini.
tapi memang aku tak expect pun cuti kali ni dpt rehatkan mna2 part yg dh lma x brehat. kali ni punya cuti aku kna jadi surirumah tangga sepenuh masa. hahahahaha. tak apa, aku suka dgn kerjaya aku sekarang ni. dgn keadaan mak aku yg tak berapa sihat, takkan aku nak pentingkan diri sendiri kan.

so aku pun dgn lapang dada, aku ikhlaskan hati aku utk take over semua keja yg sepatutnya mak aku buat yg dah diambil alih oleh ayah aku sebelum kepulangan aku. alhamdulillah, aku seronok dgn keadaan aku sekarang walaupun penat. yala, sebab tak biasa kan. lepas habis masak utk makan tengah hari ja dlm pukul 12.30 tgh hari, mesti aku tumbang. hahahahahahaa. penat sgt tuhhh :)

waktu siang memang aku spend utk penuhi apa yg family aku nak. mak nak makan itu ini, aku cuba tunaikan walaupun aku sebenaqnya bukannya pandai masak sgt pun. tapi aku cuba. tu yg jadi sambal ayam kering tanpa kuah dan pedas nak mati. huhuuhuhuhu. my 1st try ok.

then waktu malam pulak aku cuba utk study. baca, CUBA. hahahaha. heyy!! at least ada niat tau. tapi mau xmau aku kena jugak study sebab tu utk diri sendiri. dan alhamdulillah, walaupun siang aku dh penat lelah bersilat tapi malam aku still ada energy utk study walaupun sat tapi jadi la drp takdak langsung kan..

ok lahhh, online2 ni sebenaqnya takdak pun dlm jadual aku. ~ Daaaa

No comments: