Wednesday 1 April 2015

Hadiah Istimewa

Assalamu'alaikum..!!
Hari ni 1 April dah, tak ada istilah April Fool ka apa. Islam sendiri melarang prank-prank kenakan orang ni.


1 April sinonim dengan tiga huruf tu. Bukak FB tu sana-sini orang duk update status pasal tiga huruf tu. Ada yang setujuuuuu sangat dengan tiga huruf tu, ramaiiiiiii yang tak setuju lansung. Semestinya. Kita yang mana?



Hmmm apa kata kita jadi lain daripada depa semua tu, kita jadi rakyat yang bukan tak endah lansung dengan isu tiga huruf tu ni, tapi jommm kita jadi rakyat atau manusia yang nak hadap tiga huruf tu dengan jayanya. 

Apa tindakan kita lepas tiga huruf tu? Terus meraung tapi hidup still sama macam dulu? Atau kita dah cukup kaya untuk hadap tiga huruf tu dengan lapang dada?


Melalak melolong macam mana pun, tiga huruf tu dah pun terlaksana kan. Kita sendiri dah masak sangat dengan kepimpinan negara kita ni. Apa yang kita dapat dengan meroyan kat FB pasal tiga huruf tu? GST dah terlaksana.
Cuma untuk next election, kita pangkah hat satu lagi la kot. Sebab kerajaan yang ada sekarang nampak gagal menambat hati rakyat kan :p

__________________________________________________________





Keyra ada hadiah istimewa untuk korang semua bulan ni terutamanya yang nak kurussss sebelum raya. Hehe. Keyra ada jugak hadiah istimewa untuk yang duk pening macam mana nak tampung hidup dengan tiga huruf tu. Gaji sama, belanja bertambah. Confirm pening kan?



Syaratnya mudah sangat. Untuk yang nak kurusss mesti rajin dan patuh jadual.

Untuk yang duk layan pening memikirkan tiga huruf tu, ada 65 tak? Mai cari keyra cepat-cepat. Jangan bertangguh lagi. Syaratnya sama, MESTI RAJIN..!!


Tak ada kejayaan datang bergolek sayang oi.. Mana ada orang golek-golek terus jadi jutawan!! Jenis duk makan duit rakyat banyak la macam tu. LOL



Hmmm sapa yang kurusss dan nak dirinya dibantu oleh keyra, boleh cari keyra tau. Keyra tak pandai mana, tapi keyra nak kita sama-sama jadi lain daripada yang lain nak?

Jangan lupa keyra ada banyak hadiah nak bagi untuk korang ni and hadiah keyra terhad tau. Heheh
Tawaran terhad untuk bulan April sahaja yer...



Ohh yaa, sebelum keyra terlupa bulan ni promo produk untuk yang nak kurusss tau..!! Keyra laa makhluk Allah paling happy bila dapat tau promo April ni..hihi Happy yang teramat..!!


Buy 4 at 3. maksudnya bayar untuk harga 3 tong tapi dapat 4 tong. Syiokkknyaa!


Buy 2 get 5% off. Yang ni promo paling syiokkk!!
Dah la harga sebotol murahh sangat dah, dapat diskaun lagi!
Semangat tau I nak kurusss sebelum raya ni. Yeahhh!



Hmmm sapa nak hadiah jangan angkat tangan saja. Angkat tangan terus whatsapp keyra laju-laju tau. Laju-laju jugak keyra nak bagi hadiah kat korang ni. Hehehe


Good night love. #muahciked LOL


P/S: Walau hari ni 1 April, hadiah istimewa keyra untuk korang bukan April Fool tau!





Much Love,
Keyra

Shaklee Independent Distributor
ID 1085565 | 0125687714


No comments: