Monday 2 July 2018

Kursus Spa Sehari Di Tempat Anda




Kalau nak sembang pasal kursus Spa di Malaysia ni, terlalu banyak pilihan yang korang ada sebenarnya kan.

Tapi kenapa korang kena pilih kursus Spa dibawah The Walking Beauty?

Sebab utamanya adalah kursus Spa yang dianjurkan cuma ambil masa sehari je, in fact beberapa jam je, tak sampai sehari pun. Tapi still boleh cover 5+1 teknik & ilmu Spa yang sama standard dengan tempat kursus lain.

Apa teknik Spa yang diajar?
☑️ Facial Relaxing Treatment (lengkap dengan teknik urutan wajah tau)
☑️ Scrub Herba (lengkap dengan teknik urutan lulur)
☑️ Sauna
☑️ Aura Bath (mandian naik seri pengantin)
☑️ Hands & Foot Spa (lengkap dengan urutan)
  
✅ Teknik Membina Home & Mobile Spa




Korang percaya tak yang semua ni boleh siap dalam masa sehari je? Yela, sebab kursus Spa kami ni kursus Spa secara personal, bukan yang ramai-ramai dalam dewan tu. Sebab tu boleh cover dalam masa beberapa jam je, kita fokus sorang trainee sampai mahir !

Selain tu, mana nak cari kursus Spa yang korang boleh dapatkan training dimana sahaja korang berada? The Walking Beauty lah jawapannya !

Sebagai contoh, korang dari Kuala Lumpur duk survey kursus Spa dengan saya yang di Penang ni kan, korang tak perlu risau susah nak datang Penang semata-mata untuk training. Saya akan adjust trainer Spa yang tinggal paling dekat dengan tempat anda! Korang dah boleh jimat banyak tau kat situ, minyak, tol, penginapan dan sebagainya.

Bayangkan kalau dari Kuala Lumpur nak datang Penang berapa banyak kos yang korang perlukan.

Kenapa nak bersusah dan membazir sedangkan dalam The Walking Beauty kami amalkan kos paling minima !




So apa yang korang fikir lagi, korang kena join kursus Spa dengan The Walking Beauty.

Tak perlu habiskan masa lama-lama untuk pergi kursus, bazir masa je. Lagipun ramai yang mengadu lepas pergi kursus Spa berbulan-bulan pun still tak tahu macamana nak dapatkan customer lagi. Kenapa? Sebab mereka cuma diajar ilmu Spa semata-mata.

Haa ini satu lagi keistimewaan The Walking Beauty yang korang kena tahu. Lepas habis belajar semua teknik Spa, on the spot korang akan diajar cara nak dapatkan customer tau.

Lepas tu, korang di serap masuk ke dalam support group TWB pula. MashaAllah dalam group tu semua otai-otai tak lokek nak kongsi ilmu Spa, ilmu marketing dan sebagainya.


Inilah perkara yang paling penting sebenarnya. Untuk apa belajar teknik Spa begitu terperinci, semua teknik atas bawah kiri kanan korang tahu, tapi nak dapatkan sorang customer pun susah yakmatt..

Result matter guys.














Keputusan atau hasil lebih penting.

Sebab tu berapa ramai beautician The Walking Beauty kongsikan beberapa teknik untuk dapatkan semula modal dalam masa tak sampai sebulan pun. Fuhhh hebat kan?

Berapa modal korang perlu ada untuk join kursus Spa dibawah The Walking Beauty? Boleh check it out dengan klik pautan dibawah ini.



Nak lagi best korang boleh terus whatsapp saya ya.
Ataupun nak call pun boleh.


Link whatsapp : 
http://projekspatwb.wasap.my/


Tak sabar nak jumpa korang di TWB! See you soon guys ❤️




No comments: