Wednesday 18 July 2018

Kursus SPA Seluruh Malaysia

Alhamdulillah, setelah tiga tahun The Walking Beauty ditubuhkan sekarang beautician & trainer Spa TWB dah ada di seluruh tanah air. Bahkan dah ada di luar negara juga seperti Brunei, Australia, Mesir, Dubai & UK! Yeah, bisnes Spa TWB adalah bisnes Spa bertaraf antarabangsa tau.


Jadi, kalau korang nak join kursus Spa dengan TWB, korang tak perlu risau walau dimana saja korang tinggal. Kami akan cuba arrange kan trainer Spa TWB yang terdekat dengan korang.




Walaupun saya sebagai salah seorang trainer Spa TWB berada di Penang, korang yang dia selatan tanah air misalnya, tak perlu risau tau.. Saya boleh arrange trainer Spa TWB yang terdekat dengan korang untuk sesi training one to one. Korang tak perlu pun travel sampai ke Penang.

Okay, sekarang dah tahu kan yang kursus Spa TWB ni dah ada di seluruh Malaysia kan. Jadi jom saya kongsikan pula pakej kursus Spa TWB yang available buat masa sekarang.


Oppss sebelum tu, korang tahu dah ke apa benda TWB ni? Kalau belum jelas pasal TWB, korang boleh klik link dibawah ni okay..



Okay now, saya nak kongsikan pakej Spa TWB yang paling latest ya..

Harga Pakej 👉🏻 RM1999/all in




Kursus 👉🏻 Facial & Face Massage , Body Scrub , Hands & Foot Spa , Aura Bath , Sauna (additional : Tangas & Relaxing Body Massage , kalau training dengan saya)


Produk 👉🏻 Produk facial lengkap, scrub herba, produk mandian





Peralatan 👉🏻 Facial steamer, ion massage, mangkuk facial, sponge muka, headband, brush, BEG SPA







Sijil 👉🏻 Diberi selepas selesai training




Support group 👉🏻 disediakan seumur hidup secara PERCUMA


Korang juga berpeluang untuk mengikuti trip tahunan TWB ke luar negara tau.. Setakat ini, kami dah pergi ke dua tempat iaitu Perth & Maldives.


Perth, Australia pada July 2016


Maldives pada September 2017

Tahun ini InshaAllah team TWB akan ke Paris untuk trip tahunan kami. Kalau korang nak join trip tahun ni masih sempat lagi tau. Kami nak pergi hujung tahun ni.
Main salji, bergambar depan Eiffel Tower, hi-tea dan sebagainya di Paris! Jomlah la follow...

Meh saya belanja sikit testimoni beautician TWB yer..













Seriously projek Mobile Spa ni memang boleh buat duit tau. Bukan sikit-sikit, masyukkk oi !

Jom cepat join kami.. kita sama-sama buat duit kepuk-kepuk ye!

Whatsapp saya sekarang untuk sebarang pertanyaan.



Keyra,
Ahli TWB Penang

No comments: