Monday 12 June 2023

Peluang Dalam Bisnes Shaklee

Pada asalnya, saya hanya bermula sebagai pengguna produk Shaklee. Produk Shaklee pertama yang saya cuba adalah Alfalfa & ESP, iaitu pada 8 tahun yang lalu, untuk tujuan masalah haid saya yang tidak teratur. Boleh tekan link dibawah untuk baca kisah lanjut mengenai haid saya yang pernah tidak datang hampir setahun!


Selepas beberapa bulan saya amalkan produk Shaklee, Alhamdulillah saya dapat kesan yang positif. Period saya semakin cantik, walaupun masih lewat tapi tidaklah seteruk 3-5 bulan, cuma lewat beberapa hari.

Dan pada masa yang sama, saya juga dapat kesan yang baik terhadap kulit saya, makin bersih dan cerah. Padahal saya amalkan produk Shaklee untuk tujuan masalah haid saya sahaja. Itulah amazing nya produk yang semulajadi. Mereka bertindak mengikut keperluan badan kita.

Jadi saya decide untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee kepada lebih ramai orang yang mungkin alami masalah haid tidak teratur macam saya.

Alhamdulillah, saya dah pun dan masih lagi mendapat manfaat C yang pertama daripada 3C yang Shaklee tawarkan iaitu cash bonus. Setiap pertengahan bulan Shaklee akan kreditkan cash bonus hasil daripada jualan kita bulan lepas ke dalam akaun kita. Saya pemegang cash bonus Shaklee 4 angka setakat ini, Alhamdulillah. Bonus yang Shaklee bayar adalah ikut sales kita. Sebab tu walaupun pangkat sama, tapi bonus setiap orang tak sama. Jom tengok saya share beberapa bonus shaklee.

Tengok ni, dua-dua pangkat supervisor tapi bonus berbeza. Sebab bonus kita ikut pada usaha dan sales kita pada bulan bulan tersebut. Lagi banyak sales lagi banyaklah bonus yang kita dapat. Kita sendiri tentukan berapa bonus yang kita nak and it's unlimited!

Next, C yang seterusnya adalah Car Bonus Shaklee. Shaklee ada tawarkan program subsidi kereta yang mana Shaklee bagi dalam bentuk cash! Paling minima Shaklee bayar car bonus ni RM550 setiap bulan. Fuhh lepas dah nak bayar myvi. Once you layak dapat, forever you akan dapat selagi you aktif buat shaklee. Pun sama juga macam cash bonus, it's unlimited!

Ini contoh car bonus yang shaklee bayar, amaun tu car bonus sahaja tau, belum termasuk cash bonus. Banyak kan?

Last but not least, C yang terakhir adalah Convention ataupun trip Shaklee regional & international. Setiap tahun akan ada dua trip Shaklee. Trip regional pun Shaklee bawa ke luar negara ya, tak main dalam negara ja. Hehe

Sekarang ni geng Shaklee yang layak sedang berada di Los Angeles. InshaAllah hari ini mereka akan pulang ke tanah air. Trip Shaklee ni beyond imagination. Bukan trip kaleng-kaleng, trip 5-6 bintang tau! Sepanjang trip tu semuanya dilayan mengalahkan 'kerabat diraja'. Luggage pun ada orang tolong angkat ya betapa mewahnya layanan Shaklee. Dah la trip percuma 100%, siap diberi duit belanja lagi. Fuhhh memang trip Shaklee tiada tandingan! Hotel, makanan jangan cakap la. Semestinya yang terbaik Shaklee sediakan.

InshaAllah, semoga suatu hari saya juga dapat merasa trip 5 bintang Shaklee.

Korang bayangkan bisnes yang cuma bermodalkan RM35 sahaja boleh beri korang pulangan yang jauh lebih besar, layan vvip, mana nak cari? Shaklee ja yang boleh bagi semua ni. Jom korang mulakan bisnes Shaklee korang hari ini dengan saya. Jom jana pendapatan unlimited dengan Shaklee!

Dengan Shaklee, sihat dapat, duit dapat, berjalan ke luar negara pun dapat. Semuanya hanya perlukan usaha & semangat yang tidak putus asa. Modal RM35 tu kecil saja sebenarnya, modal komitmen kita untuk buat Shaklee bersungguh-sungguh itu lebih mahal.

Kalau korang masih mencari bisnes untuk tambah income korang, meh join saya buat Shaklee. Kecil tapak tangan, padang bola saya tadahkan.

Keyra,
Senior Supervisor Shaklee
010-5657714

See you in Shaklee soon!

No comments: