Wednesday 4 December 2013

I Heart U Mr Omega :D

Assalamu'alaikum :)

Bismillahhirrahmanirrahim...

Nervous sangat-sangat sebenarnya nak post entri ni, tapi percaya pada Allah S.W.T. Everything gonna be okay. Biiznillah :)

Okay, I am now officially Shaklee Independent Distributor (ID 1085565). Berpegang pada kata-kata mummy I, niat nak tolong orang In Shaa Allah Sang Pencipta akan tolong kita. Okay-okay, tak mau la membebel panjang-panjang, saya nak share sikit pasal promo Dec ni iaitu Omega Guard.



Takpa, walau dalam gambaq tu dah siap tulis apa benefit yang kita akan dapat daripada promo ni, saya nak juga listkan sekali lagi sebab saya rasa sangat-sangat berbaloi promo ni.

BUY 6 FREE 1 !!!
Save RM300++
--> Free membership
--> Cash Rebate
---> Business Opportunity

Now, antara kelebihan bila ambik Omega ni... Nak share sikit cerita yang jadi kat diri saya sendiri. Saya tertanya-tanya kenapa ada hari yang saya senang sangat nak bangun berdating dengan Khaliq dan ada hari yang memang susah sangat nak bangun. Dalam erti kata lain bukan susah lagi dah, tapi memang terus tak bangun. Baru saya perasan, dalam seminggu tu ada hari yang sebelum tidur saya ambik Omega+Alfalfa dan ada hari yang saya tak ambik. Alhamdulillah hari yang saya ambik Omega+Alfalfa malamnya sebelum tidur, esoknya saya akan rasa bertenaga ja dan sangat senang untuk bangun dating dengan Sang Pencipta jam 3 pagi. Terjaga ja dari tidur bila alarm bunyi, terus mata celik dan badan rasa segar. Lepas tu saya akan tidur balik dalam pukul 4 pagi dan saya akan bangun semula pukul 5.30 pagi sebab saya keja masuk pukul 7 pagi. Nak get ready untuk pergi keja. Dan yang paling amazing, bangun pukul 5.30 pagi tu pun badan rasa bertenaga macam dah tidur lama. Padahal tidur balik sejam lebih ja. Sepanjang hari kat office pun rasa segar, tak mengantuk lansung Alhamdulillah... Plus kena banyak minum air masak la.

Berbanding dengan hari yang saya tak ambik Omega, bila bunyi alarm saya exit dan sambung tidur balik. Nak bangun 5.30 pagi tu pun tertunda-tunda. Dating dengan The Creator pun entah ke mana... Siang harinya dekat office jangan cita laa. baru pukul 8-9 pagi macam mata dah rasa berat gila walau kerja banyak nak buat. Masha Allah,Subhanallah. Saya dah dapat jawapan dia... Memang betul laa Omega ni hilangkan rasa letih dan tingkatkan tahap konsentrasi kita, In Shaa Allah. Semuanya dengan izin Allah. Omega, I admire U a lot! cewahhh....

Kelebihan lain banyak lagi yang belum saya rasa dan saya nak awak semua pun rasa. Antaranyaa;

>> kuat daya ingatan

>> merawat masalah jantung, kadar kolestrol jahat tinggi
( terdapat dua jenis kolestrol-kolestrol jahat dan baik..)

>> merawat masalah kesuburan

>> mengelakkan kulit kering, pudar, tak berseri, eczema

>> hilangkan rasa letih (saya sendiri dah alami Hehe)
>> tingkatkan tahap imuniti, elak demam/batuk/asma

>>kawal tekanan perasaan
>> lancarkan peredaran darah


>> tingkatkan konsentrasi (saya dah dapa! hee)

Yang di bold tu saya dah rasa dan sedang rasa :) Apa salahnya korbankan duit kita sikit untuk kebaikan kita dunia akhirat In Shaa Allah.. Tak mahal pun awak-awak semua sebab bulan ni ada promo. Harga member saya bagi awak semua, janji! (sambil angkat tangan kanan)

P/S : Nak tau pasal produk shaklee yang lain pun boleh, saya sedia membantu. Silakan, jangan malu-malu kay... Macam-macam set ada.

Mulakan dengan bismillah, percaya pada Allah :)
FB : https://www.facebook.com/nurul.shakirah.102
SMS/WHATSAPP : 0125687714
IG/WeChat ID : nurulshakirah_JK