Saturday 21 December 2013

Mr. Omega Part One

Assalamu'alaikum! Anyeonghaseyo ! :D (peminat tegar runningman ni)

Sebelum I masuk bab Omega Guard yang sgt interesting ni, I cuma nak bagitau yang promo Omega Guard tinggal 10 hari ja lagi. Tak lama dah kan? Jangan berlengah lagi, menyesal tak sudah nanti kalau tak ambik time promo ni. Haaaa, trust me! I pun dah plan nak ambik hujung bulan ni, ikutkan hati nak grab ja 6 botol terus nak bagi 1 family rasa kebaikan Omega ni. Satu family? Yes, the whole family because Omega Guard Shaklee for everyone :)

Bismillahhirrahmanirrahim...














Omega Guard Shaklee sangat-sangat sesuai untuk mereka yang tengah nak turunkan berat badan tau. Betul, tak tipu! Sebabnya Omega Guard ni panas, so sangat la sesuai untuk fire lemak yang terkumpul secara tidak sengaja atau sengaja diternak tu. Hahaha! Betul awak.. Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan yang mengandungi 7 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita dan diperoleh daripada ikan yang tinggal di laut paling dalam dgn iklim sejuk. Jadi kesemua asid amino yang ada pada ikan-ikan ni membantu mereka untuk survive dalam keadaan yang tersangat sejuk. Manfaatnya untuk kita pulak adalah macam saya cakap tadi untuk jadi fireman dalam badan kita! Kekeke~

Omega Guard Shaklee juga sangat sesuai untuk mak-mak kita yang duk sakit-sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang. Bagaimana ia bertindak? Let me tell you... Omega Guard Shaklee adalah omega 3 yang akan melambatkan digradasi tulang rawan. Ia boleh mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi dan juga bertindak sebagai pelincir yang membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas. Lebih baik lagi jika diambil bersama Advances Joint Health Tablet dan Ostematrix. Secara ringkas AJHT bertindak untuk menyokong keselesaan sendi dan memelihara tisu penyambung yang sihat. Ostematrix pula sebagai kalsium yang sangat penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Nak tau lanjut boleh personally pm saya :)




Saya pun tak sabar nak hadiahkan set sendi ni untuk mak saya yang memang sedang menanggung sakit sendi dah lama. Sobbsss! Dah macam-macam produk cuba, ubat hospital jangan cerita la. Dah berkelen-kelen. Kita ikhtiar dengan Shaklee pulak, semuanya dengan izin Allah jua :)





Anak puan slow learner? Jeles tengok anak kawan-kawan kebanyaknnya fast learner. Sekali ja ajar dah boleh tangkap. Anak kita berkali-kali ajar pun tak dapat lagi apa yang disampaikan. Jom jadikan anak-anak kita sama hebat dengan anak orang, malah lebih hebat! Bukan niat untuk menunjuk-nunjuk, cuma kita nak yang terbaik untuk anak-anak kan. Bagaimana caranya?

Omega Guard Shaklee boleh tolong selesaikan masalah puan. Puan mesti biasa tengok kan dalam TV iklan susu yang bersepah-sepah tu. Hihihi. Haa, masa iklan tu mostly ada cakap kan dalam susu yang di iklankan tu terkandung DHA yang sangat baik untuk perkembangan otak kanak-kanak. Puan sendiri pun mesti ada amalkan salah satu susu yang di iklankan tu untuk anak-anak puan. Tak menjadi? Tak ada perubahan? Ok, disebabkan tak ada perubahan yang berlaku dekat anak-anak, puan la yang kena ubah supplement yang diberi kepada mereka. Ubah kepada OMEGA GUARD SHAKLEE !!! :) Dengan izin Allah, membantu sangat masalah puan...


Dalam pada menjana perkembangan otak anak-anak, tahap kesihatan dia pun meningkat dengan lebih baik. Kan dah save tak payah nak ke hospital setiap bulan. Ramai orang kata Shaklee ni mahal sangat. Affordable bagi saya. Tapi kan, berhabis untuk kebahagiaan keluarga sendiri pun takkan nak berkira ya tak? Hehehe. Takpa la berhabis sikit, asalkan kesihatan diri dan keluarga terjamin dan terjaga. Dengan izin Allah jua apa-apa pun :)

Mulakan dengan BISMILLAHHIRAHMANIRRAHIM, percaya pada ALLAH ...


Lots of love,
Kirah
pm/whatsapp 0125687714




No comments: