Saturday 20 September 2014

Daripada Seorang Pencinta Kotak

Assalamu'alaikum!

Currently working at "kilang kotak". Hahaha. Kaitan? Memang takdak kaitan okeh. Walau aku ni seorang yang sangat obses dengan kotak, tapi asbab aku kerja di kilang kotak as a clerk takda kaitan langsung tau. Hihihi *takmau mengaku lagi tu >,<

Yang ni semua yang paling latest la dalam koleksi yang aku ada. Maksudnya yang paling baru aku beli la. Kalau tak silap rasanya dua bulan lepas.

Let's go through apa yang dah berjaya diisi dalam setiap kotak. Tapi none of them yang dipenuhi harta karun, not yet. Hehehe*

Yang ini memang sah-sah kotak Shaklee. Hehehe. Yang hijau-hijau tu nama dia shaker. Shaker tu special untuk pelanggan saya yang beli ESP ka, Mealshakes yang tengah promo sekarang ni ka, Cinch Shake Mix ka. You all layak dapat shaker yang super comel ni. Ada spring-spring. Comel!
 

Yang ini kotak favaurite. Kegemaran. Sebab comel sangat. Makanya aku isikan kotak ini dengan pillbox yang maha comel. Pillbox Shaklee semestinya. Suka suka!


Kotak ni ala-ala ladies sikit. Taktau kenapa aku beli. Hahaha. Dalam tu letak flyers Shaklee yang sangat informative. Nak satu flyer ni? Do visit my FB Page -->> Mekira JK Shoppe


Kotak comel loteh ni dapat free gift pergi wedding orang kampung. Dipenuhi dengan bintang-bintang motivasi. Tulis sesuatu yang membina then lipat-lipat jadikan as a star. Bila rasa down ja, buka salah satu. Baca. Semangat! Yeahhh... Nak belajar buat star tak? Nanti kite ajarkan ye.. Kikiki >,<


Dalam banyak-banyak kotak yang ada, den lupa pulak nak snap satu gambar kotak yang den guna untuk simpan supplement Shaklee den yang super awesome. Nampak tak sipi-sipi yang kat belakang tu? Yang itu pun kegemaran. Comel dan cantik. Nak cuba supplement Shaklee yang kat atas ni? Vita-E Complex dan SR Vita-C Plus untuk kulit cantik flawless glowing. Do visit my FB [ Nurul Shakirah ] atau my IG [ keyra_jk ]


Yang ini hadiah daripada seorang kawan. Simpan private stuff dalam ni, tu yang tutup rapi. Hihihi^^


Dalam kotak pun ada kotak. See, how much I love boxes! Asikkk... Hehehe


Kosong. Masih kosong. Tapi akan dipenuhkan dengan bunga. Hehek! Bunga apo? Ni bawah ni........


Baru pandai buat. Excited* -,-


Itu saja dulu untuk hari ini. Next time will share more. Walau minat kita tak sama, saya suka kotak awak suka lagu jiwang. Nak juga share! Kekeke^^ *ketegaq


Till then, babai!


Much Love,
Keyra

Shaklee Independent Distributor
ID 1085565 | +60125687714 (sms/whatsapp)

No comments: