Sunday 7 January 2018

Buat Spa Sampai Sakit Badan? Ini Penyelesaiannya!



Bila saya ambil customer Spa lebih drp limit tenaga saya dalam masa sehari tu, mesti sakit-sakit badan ni. Sengal satu badan!

Lenguh lemau tak payah cakap, tak selesa langsung.

Tidur malam pun tak lena. Asyik terjaga ja. Esok paginya mesti sakit badan!


Tapi saya fikir-fikir balik, takkan la saya nak biarkan ja sakit badan ni. Nanti lama-lama boleh jadi lebih teruk!


Dalam masa yang sama, saya taknak la sakit badan ni hadkan kerja saya untuk entertain customer Spa. Sebab kadang2 saya terpaksa tolak customer sebab badan tak sihat! 😢


Jadi saya cuba amalkan Ostematrix Shaklee ni. Kesannya memang superb! Tak perlu tunggu 24jam, seawal & secepat 5 jam dah boleh dapat kesan dia tau.




Alhamdulillah, setiap hari saya bertenaga luar biasa!


Pernah satu hari ni saya entertain customer bakal pengantin sampai pukul 12 tengah malam. Balik rumah terus saya telan Ostematrix ni at extra dose.


Amazingly esok paginya saya bangun segar ja. Malamnya pun saya tidur lena tanpa gangguan.


Alhamdulillah..


Antara kebaikan lain Ostematrix ni adalah:

✅ Atasi masalah sembelit.

✅ Elak kekejangan di waktu pagi.

✅ Melegakan period pain.

✅ Mencegah batu karang.

✅ Mengekalkan gigi & gusi yang sihat.

✅ Melindungi otot jantung.

✅ Mengurangkan risiko osteoporosis.

✅ Mengurangkan migrain.

✅ Menguatkan tulang.


Jadi jika anda ada masalah seperti di atas, anda boleh cuba Ostematrix ya. Boleh recommend pada kawan-kawan atau ahli keluarga yang ada masalah diatas.








Nak dapatkan sebotol Ostematrix? Boleh hubungi saya di aplikasi whatsapp dengan menekan link dibawah..





No comments: