Thursday 4 January 2018

Perkhidmatan Spa ke Rumah di Penang

Ada orang suka rawatan Spa tapi tidak berkesempatan untuk ke Spa selalu.

Mungkin ada anak kecil, tidak ada transport, malas nak hadap traffik dsb.




Sebab itulah kami buat servis Spa ke rumah untuk memudahkan golongan seperti yang saya sebutkan tadi. Kami bawakan rawatan Spa ke rumah anda!


Antara servis yang saya buat adalah seperti dibawah:


✔ Facial Relaxing Treatment

✔ Body Scrub

✔ Relaxing Body Massage

✔ Body Mask

✔ Aroma Bath

✔ Seri Pengantin


InshaAllah, servis terbaik saya berikan walaupun bukan di ruangan Spa yang proper.. Saya akan cuba hidupkan suasana Spa walaupun perkhidmatan yang saya lakukan hanya dirumah anda sahaja.

Ini pula antara feedback daripada pelanggan yang dah cuba servis kami.







Apapun, kena booking dulu ya. Bagi mengelakkan bertindih dengan pelanggan lain.


Untuk booking inquiry & quotation, boleh whatsapp saya dibawah ini.


No comments: