Thursday 11 August 2011

kawan dan keluarga

mana lagi best ? tak mau tanya mana lagi penting , opkos akan ada yang berkatakata dusta dengan menjawab keluarga lagi penting . haha . 

bagi aku sendiri , keluarga lagi best sebenarnya . bila dah merantau jauhjauh macam ni baru terasa berada bersama keluarga lagi seronok + best . walaupun kadangkadang ada jugak terasa dengan kawankawan lagi best sebab bebas . tapi semua tu takkan kekal . kawan masa sekolah walaupun sekampung dah jarang dapat jumpa . dan sekarang bersamasama dengan kawan sekampus pulak , tapi semuanya dari serata Malaysia . bersama setakat di sini . dah habis belajar nanti masingmasing dah buat hal sendiri . 



mana perginya kita lepas habis belajar ? balik ke pangkuan keluarga kan . tu sebab aku kata keluarga jugak yang best . kalau duduk rumah boleh makan free (makan jugak yang aku ingat ~ hee) , tapi bila dengan kawankawan sendiri bayar laa . dan percaya tak , duduk kat rumah lagi selesa kan ? boleh buat apa saja tanpa ada orang nak larang . (walaupun kadang2 dengaq jugak mak membebel)  

kan aku dah cakap , best lagi dengan keluarga . macam sekarang ni bagi merekamereka yang sedang melanjutkan pelajaran jauh dari keluarga terutamanya , apa yang ada kat mind masingmasing . kampung kan ? ada sapa kat kampung ? keluarga kan ? :)

nota lutut : tak sabaqnya nak balik raya . hihi

No comments: