Sunday 14 August 2011

rindu mak ayah ketadketad :)


siang tadi dapat cakap dengan mak ayah saya lama , TIGA PULUH MINIT . bila dapat cakap terasa lagi banyak rindukan mereka . rasa macam dekat ja dengan mereka . hey , jangan ingat rindukan pakwe ja boleh ketadketad ! tak sabar nak balik kampung . 
dengar mak ketawa < walaupun mak cakap mak tak berapa sihat :( > sangatsangat buat hati saya terasa bahagia . terasa sangat dekat dengan mereka . 

hang jadi ka balik 25 ni ?
haa , jadi la mak . orang dah beli tiket dah .
turun kat mana ? parit buntaq ka ?
ha laa . nabil balik bila mak ? abg jon ?
nabil balik 26 . hang la sampai dulu . abg jon 28 baru balik kot . 
baguih la orang sampai dulu , boleh makan banyak2 . x payah berebut . 
makan ja yang hang ingat . 
adehh .......

walaupun diperli macam tu , tapi saya tak terasa pun . suka lagi ada . hehe . banyak lagi yang saya sembang dengan mak saya . dengan adik saya pun ada jugak sembang sat , dengan ayah saya mulamula ja . dengan mak la paling lama sembang . tak reti la nak sembang dengan ayah lamalama . hihi . malu . . .
mak ayah ! tunggu tau orang balik raya ni . matlamat aku tak mau pi manamana , nak duduk rumah ja dengan family :) . (boleh ka?)

nota lutut : lagi 11 hari ja lagi , tak sabarnya :)

No comments: