Friday 13 April 2018

Buat Duit Dengan Mobile SPA

Biasanya kebanyakan daripada kita semua start kerja & pegang duit sendiri lepas habis SPM kan? Tak kisah la kerja apa pun, yang penting ada gaji yang halal. Macam-macam kerja biasa budak-budak lepas SPM ni akan buat. Contohnya jadi promoter kat supermarket, kerja kilang, kerja kat pam minyak, kerja kat kedai makan dsb. Yela sementara nak tunggu keputusan SPM keluar & dapat peluang sambung belajar ke peringkat seterusnya, lebih baik kerja kan..

Macam saya sendiri lepas SPM saya kerja kilang 3 bulan & jadi promoter di Giant Hypermarket 3 bulan. Masa tu dapat gaji RM650 pun rasa banyak yakmatt dah.. hahaha

Dalam masa 6 bulan tu kalau pandai menyimpan mesti banyak boleh simpan. Tapi budak-budak baru nak belajar pegang duit sendiri kan, habis gaji kau enjoy.. Hahaha


Tapi yang tak bestnya, once dapat sambung belajar nanti terpaksa la berhenti semua kerja tu. Kalau nak buat part time kenalah cari kerja yang berdekatan dengan tempat belajar. Hmm tak digalakkan sangat untuk students tahun pertama terutamanya, takut tak boleh nak manage time nanti ganggu study pulak kan.


Kecuali you buat something yang boleh jana income dalam masa yang sama fleksibel dari segi masa & yang paling penting tak mengganggu waktu belajar.


Contohnya you buat Mobile SPA. Kos sekali keluar je, lepas tu fleksibel pulak waktu kerja, takda terikat dengan waktu kerja yang tetap atau majikan yang kepala angin.. Hahaha.. Dan yang paling best kau boleh tentukan sendiri berapa income kau nak setiap bulan. Nak banyak, buat banyak. Nak sikit, buat sikit. As simple as that..


Zaman sekarang ni semuanya perlukan duit. Students pun ramai saya tengok buat part time, berniaga macam-macam.







Bestnya buat Mobile SPA ni tak perlu simpan stok, tak perlu hire staff, tak perlu ada kedai etc. Kami ajar buat SPA dengan apa yang ada di tangan ja. Tak perlu juga rolling modal dengan kerap, maybe kena tambah keperluan yang dah habis 6bulan ke 1 tahun sekali je. Ikut pada kegunaan kita sepanjang running servis Mobile SPA.


Setiap jenis perniagaan pun mesti ada modal yang perlu dikeluarkan kan? Jadi sama juga dengan bisnes Mobile SPA ni ye, tentulah ada modal yang diperlukan. Tapi jangan risau dear, kami beri jaminan you hanya perlu kerluarkan modal sekali je, lepas habis training bersedialah untuk terima pulangan berkali-kali!


Boleh baca disini untuk ketahui pakej SPA terbaru oleh The Walking Beauty.

👉🏻 Kursus SPA The Walking Beauty 2018


Mana ada benda percuma, nak masuk toilet pun kena bayar. Inikan pula nak belajar ilmu yang boleh bagi you income daripada 5 penjuru melalui SATU PROJEK & sekali keluar modal sahaja. Mana nak cari?


Tengoklah dalam masa 6 bulan, berapa banyak you boleh buat & dapat. Berpuluh kali ganda daripada modal yang you keluarkan you boleh dapat. Yela, kami ajar buat 5 penjuru income kot. Hehehe


Projek SPA tanpa kedai TWB ni bukan projek SPA biasa-biasa guys..
Projek ni totally different!

Nak buat part time je? Boleh...
Nak buat full time? Lagi la bolehhh..


Bisnes yang sangat mudah tapi mampu memenuhi keinginan setiap wanita.

☑️ Time Freedom
☑️ Money Freedom
☑️ Travelling





Ketiga-tiga ni you boleh dapat dalam TWB.


Jom cepat join TWB! Permintaan Mobile SPA sedang mendapat tempat di seluruh Malaysia. Rugi kalau you lambat mulakan.


See you guys very soon in TWB okay? 😎


Tekan link bawah ni jika dah tak sabar-sabar nak buat duit gila-gila dengan TWB.


http://projekspatwb.wasap.my/



No comments: