Wednesday 18 April 2018

Modal Minima Buka SPA

Korang tahu tak, bisnes SPA TANPA KEDAI ni antara bisnes yang sedang meningkat naik menjelang tahun 2018. Disaat banyak kedai-kedai SPA ditutup, tapi bisnes SPA TANPA KEDAI melonjak naik! Bisnes yang sangat mudah & seronok buat duit. Tak perlu sewa kedai, tak perlu upah pekerja, modal pun rendah je.. Tapi mampu beri pulangan yang tak disangka-sangka!

Yela, mana ada orang perempuan yang tak suka bab kecantikan ni kan. Jadi apa-apa bisnes yang berkaitan dengan penjagaan kecantikan ni InshaAllah mudah nak dapat pelanggan & pulangan! Nak-nak pula jenis delivery ni, lagi la orang kita suka.




Projek SPA TANPA KEDAI The Walking Beauty sudah dirangka dengan sistem yang sangat hebat, menarik & mudah.. Teknik memukau pelanggan yang diajar juga mudah tapi menjadi!

Selalu terjadi kepada beautician kami, booking untuk seorang, tap bila sampai hari kejadian boleh pula berjangkit jadi 4 orang! Untung berganda la buat servis Mobile SPA ni kan? Banyak yang boleh dijimatkan, lebih banyak keuntungan yang boleh dikaut.


Bayangkan kalau sewa kedai minima pun RM1000 sebulan, belum termasuk renovation yang perlukan kos yang sangat banyak, nak bayar upah pekerja lagi.. Fuhh bayangkan berapa banyak anda boleh jimat jika anda memilih untuk buat bisnes SPA TANPA KEDAI.


Keuntungan 100% bersih masuk poket kerana anda tak perlu asingkan untuk sewa kedai, upah pekerja, utilities dsb.


Home SPA atau Mobile SPA?

Sebenarnya konsep SPA TANPA KEDAI ni terbahagi kepada dua, iaitu Home SPA & Mobile SPA.

Home SPA bermaksud anda jalankan bisnes SPA anda dirumah. Sebagai contoh, anda khaskan satu ruang atau bilik dirumah anda untuk berikan servis SPA kepada pelanggan. Jadi setiap pelanggan yang mahukan servis SPA perlu datang ke rumah anda.

Meh saya kongsikan sedikit idea Home SPA oleh beautician The Walking Beauty.
Kami ajar anda gunakan barang yang sedia ada dirumah sahaja. Simple but nice.

Boleh tengok disini 👉🏻 Idea Home SPA Oleh Beautician TWB


Berbeza pula dengan Mobile SPA, servis SPA kita (beautician) bawakan terus ke rumah atau tempat pelanggan. Ala-ala kita delivery SPA pada mereka gituu.. Servis Mobile SPA begini sangat tinggi permintaan, sebab orang sekarang terlalu sibuk untuk ke SPA.




Agent SPA Diperlukan

Disebabkan permintaan SPA yang sangat tinggi, kami memerlukan lebih ramai lagi beautician yang nak menjana income melalui projek SPA tanpa kedai. Jangan salah faham pula ye, walaupun anda digelar agent SPA The Walking Beauty, tapi anda tidak perlu contribute walau 1 sen pun keuntungan anda pada pihak pengurusan. TWB menyediakan kursus SPA tanpa kedai pada anda, sediakan support group, kelas bimbingan secara berterusan dsb. Keuntungan bersih adalah milik anda secara mutlak.






Uniknya pakej SPA The Walking Beauty yang terbaru ni, korang dapat semua kelengkapan complete tau. Serba serbi kami bagi lengkap. Lepas training korang boleh terus angkut beg pi rumah customer. Hehehe. Mana ada lagi kursus SPA kat tempat lain yang bagi faedah macam ni. Kalaupun korang boleh dapat kursus SPA yang jauh lebih murah kat luar sana, tapi percayalah lepas kursus pasti lebih banyak duit yang korang kena keluarkan untuk lengkapkan keperluan SPA korang.

👉🏻 Pakej SPA The Walking Beauty 2018


Kalau dengan TWB, kami dah spot dah tempat jual barang SPA yang murah-murah tapi berkualiti tau. Nak restock barang yang dah habis pun senang la nanti.

Kalau korang rasa nak join team The Walking Beauty, korang kena cepat-cepat whatsapp saya tau. Sebab kalau korang join bulan ini, kami akan bagi PERCUMA capsule emas a.k.a krim siang yang natural & power yang bernilai RM500!



Korang boleh baca pasal kapsul emas tu disini 👉 Youth Skincare


Fuhhh rugi kalau tak join bulan ni jugak! Whatsapp saya sekarang.

0125687714

No comments: