Monday 13 November 2017

Student Buat Duit Masyuk Dengan Spa | The Walking Beauty

Hari ni saya rasa nak kongsikan pengalaman salah seorang beautician The Walking Beauty yang masih belajar di UiTM, Skudai semasa beliau join TWB pada tahun 2015. Jom baca perkongsian beliau!
 
 
 
"Nama saya Nur Hawa Haider.
Saya pelajar tahun akhir degree in quantity surveying di UiTM Skudai. Saya mengisi cuti semester saya dengan buat lesen kereta, belajar menjahit, belajar buat kek dan sambil berbisnes spa sendiri!

Siapa sangka cuti semester yang selalunya saya harapkan duit papa mama untuk topup, jalan2 dan belajar apa yang saya minat (baking&sewing) saya tidak perlu menyusahkan mereka...
.

Cuti semester dah nak habis.
Dah beratur booking facial di UTM Skudai.
Seronoknya.

Semoga semester ini hawa dah tak whatsapp papa minta duit poket masa awal semester dan akhir semester.
Duit pinjaman pendidikan disimpan untuk bayar balik pinjaman tu.

Bertuah siapa yang join
#thewalkingbeauty ni"
 
 
 
 
 
Saya berani janji dengan korang, modal yang korang keluarkan tu korang akan dapat semula dalam masa satu bulan sahaja paling lambat! Follow exactly apa yang saya bakal ajar, korang akan dapat exactly macam yang Hawa dapat.
 
 
So, join us today okay!
 
 

No comments: