Thursday 16 November 2017

Testimoni Pelanggan Russ Beauty House | The Walking Beauty

Selalunya kalau korang pergi Spa untuk buat facial, mesti korang nakkan hasil yang memuaskan.
Antaranya, kulit nampak lebih berseri, licin, lebih cerah dsb. Ada juga yang nak buat facial sebab nak kurangkan tekanan bekerja.
 
Hey, jangan tak tahu ye. Urutan muka semasa melakukan facial dapat mengurangkan stress.
 
Lain pula ceritanya kalau yang memilih body Spa. Mereka lebih kepada nak hilangkan sakit-sakit atau lenguh-lenguh badan, nak relax dsb. Jadi, jom saya kongsikan sebahagian daripada feedback pelanggan saya. Check it out guys!
 
 
Sebagai beautician, kita mesti nak beri very good first impression pada
pelanggan kita yang pertama kali cuba servis Spa kan?
Alhamdulillah pelanggan RBH sangat berpuas hati!
 
 
 
 
 
Kulit muka lembut!
 
Refreshing, relax. Kulit muka jadi fair (sekata)!
 
 
 
 
Muka nampak glowing.
Parut jerawat dah pudar.
 
 
 
 
 
 
TESTIMONI BODY SPA & SERI PENGANTIN
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Korang yang masih mencari servis Spa ke rumah, korang boleh contact saya ya! Terutamanya yang tinggal di Penang, pulau mahupun main land, atau kawasan sekitar seperti parit buntar & Kulim.
 
Tapi korang berada di luar kawasan yang saya sebutkan di atas jangan risau, sebab beautician TWB ada di seluruh Malaysia, even Sabah & Sarawak tau. Luar Negara pun ada, di Dubai, Australia & Egypt. InshaAllah beautician TWB bakal ada di Indonesia, Brunei & Singapore.
 
 
Jom Whatsapp saya sekarang!
 
 


No comments: