Friday 15 February 2019

Mak Bidan Muda; Boleh Percaya Ke?

Ada orang pandang serong bila tengok tukang urut yang datang ke rumah tu masih muda. Yela, biasanya tukang urut ni orang tahu mesti pangkat makcik-makcik dah kan. Banyak pengalaman katanya.


Saya sendiri pernah terjadi camni, saya pergi rumah customer untuk berpantang. Hari pertama tu mak kepada customer saya ni memang pandang semacam ja kat saya ni.

Siap tanya lagi “muda-muda lagi ni boleh urut orang bersalin dah ya?”

Yela biasanya yang jadi tukang urut ni dah tua-tua kan, mestilah dia suspicious sikit bila yang datang tu muda jelita. Eh? Haha

Tapi bila fikir logik, tangan orang muda lagi kuat kan nak urut badan tu terutamanya. Yang mana urat dah keras tu senang ja kami nak lembutkan dengan tenaga orang muda.

But still, kemahiran & ilmu berurut tu penting ya. Tak boleh main taram ja.

Kalau tengok sekarang ramai dah tukang urut daripada golongan orang muda. Kalau ada yang dah tua-tua pun diorang susah dah nak datang rumah kita. Kalau nak kita pulak kena pi rumah dia kan.

Jadi, jangan judge dulu, belum cuba belum tahu.

Kami pi belajar tau. Ditambah dengan tenaga kami yang masih kuat, kesan terbaik uols boleh dapat.

So far Alhamdulillah semua customer saya berpuas hati dengan servis saya.

Boleh check feedback depa kat sini 👉🏻 TESTIMONI CUSTOMER RBH

What say you? Tukang urut orang muda ni relevan tak untuk zaman sekarang?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kepada ibu-ibu yang sedang menunggu hari untuk bersalin, dah jumpa Confinement Therapist serta pakej urutan selepas bersalin yang sesuai ?

Kalau belum, boleh risik-risik Pakej rawatan Selepas Bersalin yang @russbeautyhouse_ tawarkan

✔️Pakej Penjagaan Berpantang & Selepas Bersalin Penang (island & mainland), Parit Buntar dan Kulim.

Atau nak lebih details terus whatsapp saya:

012-5687714
👍🏻 Urutan Seluruh Badan
👍🏻 Mandian Herba
👍🏻 Tungku
👍🏻 Pemakaian Bengkung
👍🏻 Bertangas
👍🏻 Sauna Herba
👍🏻 Scrub Badan
👍🏻 Urutan Sengkak (peranakan)


No comments: