Monday 11 February 2019

Servis Mobile Spa Penang

Assalamu’alaikum wbt. Hello ladies!

Setuju tak kalau saya cakap orang perempuan dan Spa tak dapat dipisahkan. Tipulah kalau ada orang perempuan yang tak suka rawatan Spa.

Mesti dia tak pernah cuba, sebab tu dia kata dia tak suka, sebab dia tak tahu nikmatnya macam mana. Hehe

Tapi sekarang dah malas nak ke Spa kan? Nak bersiap, nak drive, dah sampai kena que pulak, pastu kena drive balik rumah lagi pulak tu.

Waduh waduh, banyaknya perjalanan dia tu kan?

Kadang-kadang tak sempat nak ke Spa. Mana nak pegi kerja, nak uruskan anak-anak lagi. Memang tak cukup masa, tapi badan dah letih perlukan urutan dan rawatan Spa!

So kalau nak senang, korang panggil je beautician datang rumah. Kan sekarang dah ada servis Spa ke rumah.

Korang cuma kena tunggu ja kat rumah, lepas tu dapatkan rawatan Spa. As simple as that.. šŸ˜

Okay, jom saya kongsi rawatan Spa apa yang boleh dibuat kat rumah korang sendiri.







Semua ni saya buat di rumah customer tau. Menarik kan? Semuanya on the go di rumah anda sendiri.

Dan ini pula sebahagian daripada testimoni customers yang dah ambil servis daripada Russ Beauty House.










Customer saya bukan orang Melayu je tau, orang Cina, India, Indonesia, dan Thailand pun ambil servis saya.

Pelancong daripada Indonesia pun ambil servis saya.


InshaAllah, korang akan berpuas hati dengan servis Mobile Spa saya. Walaupun korang cuma buat di rumah korang sendiri, tapi treatment setanding di Spa.

Malah rasanya korang akan lebih selesa since semuanya dibuat di rumah korang sendiri. Customer saya selalunya sampai terlena sebab selesa sangat. Hehe

Di rumah, di tempat kerja, di hotel, semuanya saya dah pernah entertain customer.

So kalau korang rasa nak cuba berSpa di tempat korang sendiri, boleh contact saya.

Servis terbaik untuk anda setiap masa.

InshaAllah ♥️

Beautician Anda!
Whatsapp 012-5687714

No comments: