Tuesday 19 March 2019

7 Sebab Bisnes Mobile Spa Satu Pelaburan Bisnes Yang Bijak

Assalamu’alaikum!

Alhamdulillah, tahun ni masuk tahun ke-4 Keyra berkecimpung dalam dunia bisnes Mobile Spa. Mulanya secara part-time, sekarang dah buat secara full time.


Daripada cuma tahu buat rawatan facial, sekarang dah macam-macam treatment Keyra upgrade untuk Mobile Spa Keyra.
Dan sekarang Keyra dah boleh ambik job confinement jugak tau. Alhamdulillah 😇

Pelan-pelan dan sikit-sikit Keyra upgrade servis di Russ Beauty House.

So, korang rasa kenapa Keyra boleh setia dengan bisnes yang sama selama hampir 5 tahun ni?

Bukan satu tempoh yang pendek ye. Macam-macam suka duka sepanjang Keyra running bisnes Mobile Spa Keyra, tapi Keyra still survive hingga ke hari ini.

7 SEBAB BISNES MOBILE SPA SATU PELABURAN YANG BIJAK

1. Servis dalam bidang kecantikan ni adalah non-stop, bukan servis bermusim. Tak kisah la ekonomi bagus ke, ekonomi gawat ke, orang perempuan takkan berhenti untuk menjadi cantik kan? 😅

Jadi bisnes yang melibatkan kaum wanita ni mesti takkan lingkup if you buat betul dengan caranya.


2. Orang perempuan zaman sekarang semakin banyak tanggungjawab, jadi apa-apa servis “mobile” ni selalunya sangat diperlukan! Kalau ada servis mobile lipat kain pun mesti dioranglah yang paling gembira. Haha


3. Bisnes yang paling mudah, boleh dijalankan dimana-mana! Asalkan ada semua kelengkapan, bersedialah untuk buat duit ye.

Tepi laut pun layan beb!


Dalam ofis pun jalan!

4. Sesuai dilakukan oleh semua peringkat umur, dari yang muda sehinggalah yang sudah pencen. Kerana bisnes mobile spa ni sangat mudah untuk dilakukan, teknik yang diajar oleh TWB sangat simple tapi berkesan, mudah nak faham dan apply.



5. Risiko rendah. Yela, modal RM1999 je beb, lepas tu pulangan berkali ganda you boleh buat. Tak kisah la dalam masa berapa lama pun, you mesti akan dapat semula modal you tu!

6. Jika you sedang struggle untuk ada instant cash sementara nak dapat gaji, bisnes Mobile Spa ni jalan penyelesaian yang paling mudah dan cepat! Setiap upah yang you dapat itulah untung bersih you. Best kan?




7. Boleh buat secara part-time ataupun full time! Korang yang bekerja kalau perlukan side income, meh la join bisnes Mobile Spa TWB. Team kami masa lunch hour pun depa tibai buat duit! 😆









So, what say you?

Bertuah gilerrr siapa yang pilih untuk buat bisnes Mobile Spa ni. Pulangan sangat lumayan! Keuntungan bersih adalah 100%!

Kalau korang rasa nak buat duit dengan bisnes Mobile Spa, meh berguru dengan Keyra. I am making RM5,000 income Spa bersih setiap bulan!

Siapa nak tahu ilmu dan rahsianya? Jom join bisnes Mobile Spa TWB.

Whatsapp Keyra,
012-5687714


No comments: