Monday 25 March 2019

Mobile Spa Bisnes Ideal Untuk Suri Rumah

Kebanyakan suri rumah zaman sekarang bukan macam zaman dulu. Walaupun diorang banyak menghabiskan masa dirumah dengan menguruskan kerja kerja rumah, menjaga anak dsb, diorang dah pandai ambil peluang untuk buat side income.

Lihat saja di media sosial, kebanyakan suri rumah tidak terlepas daripada berniaga secara online kan?

So saya nak recommend para suri rumah diluar sana, yang nak ada duit sendiri, yang taknak bekerja lama lama, yang nak jaga anak sendiri, untuk buat bisnes mobile spa bersama team the walking beauty.

Okay, kenapa saya kata bisnes mobile spa ni bisnes yang ideal untuk para suri rumah?


See, orang sekarang dah tak sempat nak ke Spa! So kita sediakan servis Spa yang boleh datang ke rumah mereka.


KENAPA BISNES MOBILE SPA IDEAL UNTUK SURI RUMAH?

☑️ fleksibel - boleh dibuat dimana mana dan pada waktu bila bila sahaja. So cikpuan boleh design sendiri masa bekerja cikpuan.

☑️ untung bersih 100% - mobile spa kan bisnes servis, jadi tak perlu nak rolling modal untuk simpan stok etc. Sekali sekala ja kena topup barang spa hehe

☑️ mudah - skills untuk buat spa ni sesiapa je boleh buat InshaAllah. Mula mula je tangan kejung, dah lama lama lemah gemalai la tangan tu. Dalam twb kita ada engineer, lawyer, cikgu, nurse etc yang mana kerja mereka takda kena mengena dengan spa. Cikpuan yang dah pencen pun ada join kami tau. Tapi diorang boleh je buat, cikpuan mesti lagi hebat! Hehe

☑️ modal sekali sahaja - masa nak mula je mungkin modal berat sikit, yela nak sediakan semua kelengkapan. Namanya bisnes servis kan? Lepas tu tinggal nak tuai hasil ja.

☑️ risiko untuk lingkup sangat rendah sebab biasanya bisnes yang berkaitan dengan wanita ni permintaan sentiasa ada. Nak nak pula yang berkaitan dengan kecantikan, orang perempuan memang suka la!

☑️ instant cash yang bukan biasher biasher. Sekali dapat RM50-RM100 yang cuma ambil masa satu jam bekerja. Kalau cikpuan spend masa 3 jam, boleh dapat up to RM300 sehari. Seminggu? Sebulan? Haaa masyukkkk







Modal untuk join bisnes mobile spa the walking beauty RM1,999 sahaja. Cikpuan dapat belajar 5 kursus Spa;

1️⃣ Facial Treatment & Face Massage
2️⃣ Body Scrub @ Lulur
3️⃣ Hands & Foot Spa
4️⃣ Aroma Milk Bath
5️⃣ Sauna Herba

Ditambah lagi cikpuan akan dapat lengkap semua peralatan yang diperlukan untuk cikpuan mulakan bisnes mobile spa cikpuan. Mudah kan? (Rujuk gambar dibawah)


Cikpuan akan rasa teruja bila cikpuan mula dapat upah servis spa cikpuan yang pertama. Sehari tak perlu bekerja sehingga 8 jam pun, tapi cikpuan boleh buat duit lebih banyak daripada mereka yang bekerja 8 jam sehari.

Best kan?

Ada peserta kami sampai gadai rantai tengan beliau untuk join bisnes mobile spa the walking beauty. Sebab beliau nampak peluang yang besar dengan bisnes mobile spa ni.

Tak berapa lama lepas tu, rantai tangan dah dapat ditebus semula, dan sekarang beliau adalah seorang pemegang income 4 angka hanya dengan bekerja dari rumah!

Cikpuan yang punya banyak impian dan keinginan, jom realisasikan impian cikpuan dengan buat bisnes mobile spa twb.

Cukuplah jadi suri rumah yang mengharapkan ihsan suami semata! Jom buat duit sendiri, suami pun suka, kita pun senang hati.

Buat mobile spa ni income masyuk dan anak masih boleh dijaga sendiri.

Berminat nak join bisnes mobile spa dengan team twb? Jom whatsapp saya,

Keyra,
012-5687714
💝 Alumni TWB
💝 Pemilik Income 4 Angka Sebulan Dengan Bisnes Mobile Spa

No comments: