Sunday 28 May 2023

Top 10 Produk Shaklee Yang Paling Laris


Dalam posting saya yang sebelum ni saya ada kongsikan top 10 penyakit kronik di Malaysia kan. Jadi hari ni saya nak kongsikan pula top 10 vitamin Shaklee yang paling laris dalam kalangan rakyat Malaysia.

1. Vivix

Produk Shaklee yang paling premium ni semestinya menjadi salah satu daripada top 10 vitamin Shaklee yang terlaris. Bahan-bahannya sangat premium sehingga menjadi produk yang dah dipatenkan oleh Shaklee.

2. ESP

Antara hot item Shaklee terutamanya dalam kalangan kaum wanita yang nak kulit cantik, badan fit dan sebagainya. Paling popular bila tiba bulan puasa.

Kesan saya amalkan ESP. Terbaik kan?

ESP tengah ada promosi beli 2 tong RM99 sahaja. Harga biasa satu tong RM173. Jom dapatkan ESP promo tak masuk akal ni sebelum 31 Mei 2023. KLIK DISINI.

3. Omega Guard

Omega guard ni dah jadi best friend emak saya dikampung sebagai supplement untuk sendi dan lututnya yang dah kurang kuat. Bila makan Omega guard ni kurang sikit keradangan di lutut.

Banyak lagi kebaikan omega guard. Boleh baca di sini.

4. Vita-C Plus

Vitamin C Shaklee berbeza ya dengan vitamin C jenama lain kerana vitamin C Shaklee khas diformulakan dengan sustained release iaitu pelepasan secara berperingkat. Jadi badan kita akan sentiasa mendapat bekalan vitamin C setiap jam tanpa berlaku pembaziran.

5. Ostenutrix

Kalsium shaklee dalam bentuk pil atau tablet. Kesannya sangat power seawal beberapa jam selepas consume. Walaupun Ostenutrix ni jatuh nombor lima, tapi inilah vitamin Shaklee yang wajib ada dirumah, wajib dimakan setiap tanpa gagal supaya tidur lebih lena dan berkualiti. Tak suka minum susu? Ambillah Ostenutrix.

6. Alfalfa Complex

Jamu moden orang kata. Ya, fungsinya ala-ala jamu. Orang perempuan sangat sukakannya!

7. Vita-E

Terpaling berkesan untuk hilangkan parut. Tapi awas kurang sesuai untuk masalah jerawat yang masih basah.

Psstt vitamin E ni pun famous juga dalam kalangan orang lelaki tau. Nak tau kenapa? Baca sini.

8. Vitalize

Multivitamin yang sangat famous dalam kalangan mereka yang kurang gemar makan sayur dan buah-buahan. Vitalize membantu melengkapkan nutrisi yang kita tidak dapat daripada makanan.

9. Collagen Powder

Kolagen ni selalunya orang ingat untuk cantikkan kulit sahaja kan? Nak kulit cantik, bebas parut dan anjal, kena amalkan kolagen. Padahal kolagen ni juga sangat bagus untuk kesihatan sendi kita. Mak-mak yang selalu mengadu sakit lutut, boleh bagi kolagen pada mereka.

10. Lecithin

Last but not least, lecithin adalah antara vitamin Shaklee yang sangat murah harganya tapi berjaya jadi salah satu produk top 10 shaklee.

Vitamin Shaklee yang mana satu berjaya memikat hati korang? Jom contact saya untuk dapatkannya segera!

Keyra,
Shaklee Consumer & Shaklee Leader
010-5657714

#bisnesonline #shaklee #parttimejob #kelasonline #bisnesdarirumah #bisnesmodalrendah #bisnesshaklee

No comments: