Thursday 8 June 2023

Bisnes Mobile Spa BOTG Bantu Wanita Buat Duit Setiap Hari

Saya mula join bisnes Mobile Spa BOTG ini sejak daripada tahun 2015 iaitu pada tahun projek Mobile Spa BOTG ini dilancarkan. Saya antara yang join masa batch pertama (formerly known as TWB). Alhamdulillah sampai ke hari ini saya masih lagi menjana pendapatan secara sepenuh masa dengan bisnes Mobile Spa. Ya bisnes Mobile Spa ini sangat membantu para wanita buat duit setiap hari dengan sangat mudah.

Kenapa saya kata bisnes Mobile Spa ini sangat mudah untuk wanita buat duit setiap hari?

☑️ fleksibel - boleh dibuat dimana mana dan pada waktu bila bila sahaja. So kita boleh design sendiri masa bekerja kita.

☑️ untung bersih 100% - mobile spa kan bisnes servis, jadi tak perlu nak rolling modal untuk simpan stok etc. Sekali sekala ja kena topup barang spa. Jadi sangat mudah untuk kita wanita buat duit setiap hari dan capai target harian kita.

☑️ mudah - skills untuk buat spa ni sesiapa je boleh buat InshaAllah. Mula mula je tangan kejung, dah lama lama lemah gemalai la tangan tu. Dalam team Mobile Spa BOTG kita ada engineer, lawyer, cikgu, nurse etc yang mana kerja mereka takda kena mengena dengan Spa pun. Cikpuan yang dah pencen pun ada join kami tau. Tapi diorang boleh je buat, awak mesti lagi hebat sebagai wanita buat duit!

Nah! Umur bukan penghalang.

☑️ modal sekali sahaja - masa nak mula je mungkin modal berat sikit, yela nak sediakan semua kelengkapan. Namanya bisnes servis kan? Lepas tu tinggal nak tuai hasil saja.

☑️ risiko untuk lingkup sangat rendah sebab biasanya bisnes yang berkaitan dengan wanita ni permintaan sentiasa ada. Nak nak pula yang berkaitan dengan kecantikan, orang perempuan memang suka la! Mudahlah para wanita buat duit.

☑️ instant cash yang bukan biasher biasher. Sekali dapat RM50-RM100 yang cuma ambil masa satu jam bekerja. Kalau cikpuan spend masa 3 jam, boleh dapat up to RM300 sehari. Seminggu? Sebulan? Haaa masyukkkk.

Tapi kenapa korang kena pilih untuk join bisnes Mobile Spa BOTG, bukan yang lain?

Sebab kelainan kami adalah, kami akan ajar korang untuk buat duit daripada 6 penjuru! Ya, bukan satu, bukan dua, tapi ENAM PENJURU income. MashaAllah seronoknya!

Disamping itu kami sediakan juga support group yang berterusan, trip ke luar negara dan banyakkk lagi peluang yang best jika korang join kursus Mobile Spa BOTG.

So macamana? Terlalu best kan bisnes Mobile Spa ni? Jomlah join kami, kita sama-sama jadi wanita buat duit setiap hari.

Kawan saya ni pun antara yang terpaling aktif buat duit setiap hari dengan bisnes Mobile Spa.


Jom contact saya sekarang, saya akan ajar from A-Z cara-cara buat duit yang mudah tapi lumayan dengan bisnes Mobile Spa.

Alumni & Beautician BOTG,
Keyra

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #parttimejobmobilespa #kursusmobilespapenang #kursusspapenang

No comments: