Thursday 1 January 2015

Misi #FittingMyBody

Assalamu'alaikum..!!

Ambui.. lama nahh saya tak update blog ni. Misi tahun baru, satu hari satu cerita. Boleh ka boleh? Hehehe *Selamat hadam

.

Entri malam ni pun takmau la panjang-panjang. Saya nak kongsi sikit pasal misi #FittingMyBody saya. Tidak boleh tidak!! Tak boleh tangguh dah ni. Kena sungguh-sungguh, kena betul-betul. Kebetulan ramaiiiii yang nak join, lagi semangat kobar-kobar ni.

.

Misi saya ni untuk semua orang.. Yessss..!! Untuk semua..

# Ada yang whatsapp saya bagitau dia nak KECILKAN PINGGANG.

# Ramai yang cakap nak KEMPISKAN PERUT.

# Tak kurang yang pm kat FB kata nak KECILKAN PEHA, LENGAN dan PINGGUL.




Misi saya, SEMUA DI ATAS. Boleh gitu? :p
Tentulah boleh kan..
Enam bulan tu dah tak lama mana dah. Doa yang baik-baik ja. Uihh, debaq nahh nak tunggu result enam bulan akan datang. Misi ini mesti berjaya, pasti berjaya..!! Mind set tu sangat penting tau..

.

Okaylah, siapa-siapa rasa nak join saya masih belum terlambat. Masih banyak kekosongan. Jom #FittingMyBody sesama jom awak. Cantik untuk suami, cantik untuk bakal suami. Sihat untuk diri sendiri. Syok kan.. Nak ke nak?

.

Banyak sangat-sangat tips nak share selain daripada telan Omega. Tapi ekslusif untuk yang nak join misi #FittingMyBody ja tau awak.. Untung awak join kan.. Jumpa saya di whatsapp :')



Much Love,
Keyra

Shaklee Independent Distributor
ID 1085565 | 0125687714 (sms/whatsapp)

No comments: