Thursday 30 June 2011

bila dalam hati ada taman

kekasih / buah hati / mata air / dan pasangan hidup . sebenarnya semua tu memang dah jadi lumrah hidup seorang manusia kan . semua orang nak disayangi , dikasihi . maksudnya semua orang nak ada orang kesayangan . tapi . .

semua tu bergantung pada seseorang itu sendiri macammana dan bagaimana mereka nak kendalikan keadaan yang sedang berlaku dan akan berlaku . ada pepatah mengatakan "CINTA ITU BUTA" . betul ka ? ehh , sebelum tu nak tanya . CINTA tu ada mata ka , apa kes pulak tibatiba CINTA buta ? CINTA cucuk mata sendiri macam Kassim Selamat ka ? sebenarnya kita yang buta disebabkan CINTA . .

bila CINTA , semuanya indah belaka .
bila CINTA , yang buruk nampak cantik saja .
bila CINTA , yang busuk jadi wangi semata .
bila CINTA , semuanya sayang punya .
bila CINTA , status kat FB semuanya pasai (pasai = tentang) dia .

I love you ________ !!
I miss you ________ !!
I always think about you my love !

pssttt . . contoh ja tu , tak tau la kalau ada yang lagi power . hehe . tapi semua tu bergantung pada spekulasi masingmasing . maksudnya , bergantung pada pemikiran dan tanggapan masingmasing . ada yang tak kisah dengan merpati dua sejoli itu , dan sebenarnya percaya lahh ramai yang rimas sedikit kisah dengan semua tu . cuma malas nak panjangkan cerita . bukan setakat status di FB tetapi ada jugak yang jadikan belog sebagai tempat membuktikan CINTA terhadap pasangan masingmasing . 

ehh heloo , rasanya tak perlu kot nak share semuanya sebab tak ada sapa pun yang berminat nak ambik tau . ada yang berlakon / purapura ambik tau pun sebab nak jaga hati kawan . hey orang lain pun bercinta jugak , malahan yang dah salam tok kadi , tapi tak ada pun over macam kalian .

haha . terasa macam cheq pulak yang over . sebenarnya semua ni tak ada kena mengena dengan sesiapa pun . ada jugak pasangan bercinta di FB yang ok / bagus . semuanya bergantung kepada setiap individu itu sendiri . kita pun tak boleh sesedap mengata kat orang . kalau jadi kat kita balik nanti , naya ja !

nota lutut : mintak dijauhkan la , InsyaALLAH cheq takkan jadi macam tu (: . peace yaw !

No comments: