Tuesday 7 June 2011

MimPi~

awok dah tidur sebenarnya . tidur awal hari ni . almaklumla siang tadi kan awok yang ganti tempat mak awok . hehehh . awok terjaga dari tidur sebab awok mimpi buruk . huhu . awok mimpi awok dah mati . takut juga awok bila terjaga tadi . berpeluhpeluh dahi awok . 
apa maknanya mimpi macam tu ?
awok pun tak berapa nak pasti . tapi ada orang kata kalau mimpi mati maksud dia sebalikya . maksudnya umur kita panjang la . wallahu'alam . awok pun tak berapa nak jelas dengan pendapat tu . awok tanya kat MR. GOOGLE la .. terjumpa satu blog yang ada tulis mengenai tafsir mimpi ni .

"Meski mimpi semacam ini membawa ketakutan dan kecemasan, hal ini bukan sesuatu yang harus ditakuti, karana seringkali ini merupakan simbol positif. Memimpikan kematian anda biasanya bererti ada perubahan besar yang menanti anda. Dalam sisi negatifnya, memimpikan kematian anda bisa jadi menjelaskan keterlibatan dalam sebuah hubungan yang menyakitkan atau tidak sehat, serta perlakuan yang destruktif."

awok copy paste ja ni . awok sendiri pun tak pasti mengenai kebenaran pendapat di atas . sesiapa yang ada pendapat sila la ajukan . jazakallah :)

nota lutut : mudahan umur awok dan pengujung semua dipanjangkan Allah . Amin :)

No comments: