Saturday 9 July 2011

bosan itu indah

sementara nak tunggu kelas bermula , mulut ni dah penat sangat merungut kebosanan . boleh dikatakan setiap jam merungut benda yang sama . tapi tunggu ja la bila dah mula kelas nanti merungut malas nak pi kelas pulak . itulah kira . semuanya dia nak mengeluh . entah apa yang dia dapat dengan mengeluh . HAHA

sekarang ni tempat melepaskan tension aku kat sini pulak . jadi bagi mereka ( ada ka ) yang nak tau perkembangan aku boleh la melawat kat sini . muehehehh ! macam poyo ja kan . tapi aku yakin sangat ramai yang tertunggutunggu cerita terbaru mengenai aku . HAHA . ala perasan bukan kena bayar pun kan . 

berbalik kepada tajuk entri , bosan itu indah . ya sangat indah sebab kita tak perlu nak lakukan sesuatu dalam keadaan gopoh gapah . boleh rileks ja sepanjang hari . kan3 ? bagi seorang yang pemalas macam aku , memang sangatsangat menghargai waktu kebosanan . - ayat dah tunggang terbalik dah - 

apaapa pun yang aku buat kat sini , setiap hari akan menjadi perkara yang paling bosan dalam hidup aku . tapi aku nekad nak naikkan pointer aku untuk semester ini . azam baru aku untuk semester tiga . aku nak naik lebih daripada pointer masa semester satu . naik 0.1 pun jadi laa . asalkan naik . impian aku yang satu tu akan aku usahakan sampai dapat !

apa ?? biarlah rahsia dulu . . .

nota lutut : azam mesti disertakan dengan DUIT - Doa , Usaha , Ikhtiar , Tawakal (:

No comments: