Sunday 10 July 2011

rindu semuanya tentang HER

siapa siapa ? kawan baik saya kat sini . kawan yang paling saya sayang . kawan gaduh . kawan makan . kawan ketawa . kawan menangis . kawan mandi . kawan joging . kawan pi kelas . semunya dia la . kat sini semuanya dengan dia . tapi tu semua semester lepas . 
siapa dia ? cik AIMI AMIRAH .

walaupun cuma sekejap dengan dia , satu semester cuma . tapi banyak kenangan dengan dia . semuanya diceritakan pada dia . semua rahsia saya dia tahu . dan semestinya semua rahsia dia saya tahu . HEHE . tapi dia memang kawan saya yang paling baik . saya sayang dia . (:

macammacam kerenah dia . walaupun kadangkadang memeningkan kepala jugak nak melayan dia . dia seorang yang sangat berhatihati atau erti kata lain SLOW . haha . semua benda yang dia buat kalau tak ada orang tegur pasti akan ambil masa yang sangat lama untuk siap . itulah dia , cik Aimi Amirah . 

tapi macammana pun dia , saya sangat suka berkawan dengan dia . sangat hepi bila bersama dengan dia . awak peti aduan kedua saya selepas Encek Ayam saya . hehe . 

motif tulis entri ini , tibatiba terasa rindu nak buat semua tu dengan dia . sangat rindu . HAHA . dengan kawan sejenis pun nak jiwangjiwang kan . ehh mesti la . belog saya , cerita saya , tulisan saya . saya punya suka la nak tulis apa pun . miahahahahh . 

Aimi , aku sayang hang sangat . sayang sangat . hang la kawan aku sekarang . apa pun jadi kita tetap kawan sampai bilabila kan ? jangan lupa , kawin nanti aku jadi pengapit hang tau . HAHA . dan aku selalu berdoa one day kita akan satu bilik lagi . walaupun terlalu sikit kenangan kita , hang tetap kawan aku yang paling best  . sayang hang la weyh !! -malumalu-

nota lutut : tak payah nak tacing2 ea pas baca entri nih ~ haha

No comments: