Saturday 30 July 2011

broadband ohh BROADBAND

pada hari ini . 30 Julai 2011 pada jam 12 tengahhari . secara rasminya saya Nurul Shakirah telah membeli broadband brand Maxis . muehehehh ! merepek ja aku ni . seronok sangat ada bokband sendiri , macam tak percaya jaa . HAHA . 

yang lagi seronoknya sebab nanti bulanbulan ada orang nak bayarkan (Encek Ayam saya laa) . HEHE . tapi tujuan utama ataupun dalam bahasa inggerisnya Main Point aku beli bokband nih adalah untuk menyiapkan assigment ok . mukabuku dan belog sebagai sayur sampingan ja , Insyaallah . :D

BTW , saya jugak sudah membeli tiket untuk balik raya pada 25 Ogos ini . tak sabar rasanya . HAHA . orang lain balik 26 aku ja yang spesel . VVIP la katakan .  tak payah nak jeles sangat , terima la kenyataan . ehh dahdah la tu membebel , banyak lagi kerja nak buat dan nak disiapkan .

nota lutut : banyak habuk masa on9 tadi ~ hihi 

No comments: