Monday 4 July 2011

sayu hati

berakhirnya hari ini nanti , maka akan berakhirlahhh aku punya cuti semester . maka dengan itu akan bermula lahh semester baru yang semestinya akan lebih mencabar . lagi susah . sedih rasanya nak menamatkan cuti kali ini . tak macam selalu , aku tak sabar nak menghabiskan cuti . sedih .

tapi apakan daya , setiap yang bermula pasti akan ada kesudahan atau penamatnya . cuma mampu Redha . 

hang ni bila nak kemas barang , esok nak balik kalut laa macam2 xdak .

pehhh , mak aku macam nak menghalau ja kan . huhu . ehh , bukan laa . dia cuma tak mau aku tertinggal segala macam benda ja nanti . ehh tapi aku tak pernah macam ni sebelum ni . mesti mak aku pelik kan . HAHA . selalunya awalawal lagi aku dah siap packing barang , tapi kali ini semua barang aku meratarata lagi duduknya . HIHI . tak mengapa , perlahanlahan asalkan selamat . ( banyak la hang punya selamat kira oi ) 

badan pun tak berapa nak sihat , tu yang hati jadi kering sikit nak kemaskemas barang . haaishh , nantinanti ja la . banyak lagi masa .

nota lutut : tak mau balik boleh ?? huu

No comments: