Saturday 23 December 2017

Kursus Spa Untuk OKU | The Walking Beauty Project

Semalam, officially ahli The Walking Beauty paling istimewa telah join kami. Iaitu seorang gadis yang hidupnya bergantung pada kerusi roda sudah lebih 6 tahun!


MashaAllah.. Tabarakallah dear Jannah..
Saya sangat terharu dengan semangat yang dimiliki Jannah. Berusaha untuk kumpul modal & seterusnya berusaha untuk berdikari.




Siapa sangka disebalik mesej pertanyaan yang cukup simple, tapi datang daripada seorang gadis comel yang kurang upaya..




Dan menjadikan Jannah lebih istimewa adalah beliau berjaya grab pakej terakhir bulan ini iaitu belajar 5 kursus Spa & tambahan 1 kursus dengan harga RM999 sahaja. 


Jika Jannah join bulan hadapan, beliau terpaksa tambah modal iaitu pakej terbaru bulan hadapan pada harga RM1199.

Mana lebih untung?




Tahniah Jannah. Saya doakan dengan semangat yang awak miliki, Allah permudahkan jalan untuk awak berjaya dengan projek Spa The Walking Beauty.




Modul Spa oleh The Walking Beauty sangat best, awesome & yang paling penting sangat fleksibel. Ia sesuai untuk semua golongan.

Tak kira miskin, kaya, kurus, gemuk, bekerja, suri rumah, muda, tua yakni yang kurang upaya sekalipun sesuai untuk join TWB. Alhamdulillah, TWB bukan sahaja lubuk duit, tetapi juga lubuk pahala.


Eh jap, korang rasa macamana Jannah yang kurang upaya ni nak menjana duit dengan servis Home & Mobile Spa? Kan pergerakannya terbatas, mesti tak dapat buat servis yang banyak dalam satu masa.


Ahaa.. sebab itulah saya selalu kata projek Spa The Walking Beauty ni sangat berbeza. Kami ada lebih 5 penjuru income yang mana orang kurang upaya pun boleh buat.

Kami tidak bergantung semata-mata dengan servis Spa sahaja. Income Spa kami tidak terhad dengan satu jenis sahaja.


Kalau Jannah tak dapat nak run Home & Mobile Spa beliau serancak ahli yang lain, Jannah tak perlu risau kerana beliau boleh jana income daripada 4 penjuru yang lain lagi.


Menarik kan projek Spa The Walking Beauty ni?


Peluang terakhir untuk anda join kami dengan harga RM999 sahaja. Bulan depan harga akan naik.

Jika anda berminat untuk tambah pendapatan dengan TWB, anda boleh whatsapp saya segera!

Sila tekan link dibawah ini untuk terus ke aplikasi whatsapp saya..


www.0125687714.com

No comments: