Tuesday 5 December 2017

Suri Rumah Pemilik Income 4 Angka Hasil Join Projek Spa The Walking Beauty

 
 
 
Ini Puan Izaty. Salah seorang ahli The Walking Beauty yang bergelar suri rumah sepenuh masa. Beliau join TWB dalam keadaan beliau tak punya modal yang cukup. Yela surirumah kan. Nak harapkan ihsan daripada suami je la pun. Nak minta lebih-lebih tak sampai hati, sebab suami pun macam-macam nak kena bayar kan.
 
 
Beliau kongsikan dengan saya, masa nak join tu, beliau terpaksa tebalkan muka untuk minta pinjam modal pada suami dan adik beradik beliau. Alhamdulillah, suami & adik beradik dapat bantu bagi pinjam sorang sikit. Masa tu Puan Izaty join dengan pakej RM399 untuk belajar facial sahaja.
 
 
 
 
Jadi dalam masa tak sampai seminggu beliau dah dapat semula modal & bayar balik duit yang dipinjam tu. Tapi kalau korang join pakej sekarang, RM999 untuk belajar 5 courses, pun boleh dapatkan semula modal dalam masa seminggu sebab korang boleh provide 5 servis.
 
 
Puan Izaty ambil masa berapa lama untuk bayar semula duit yang dipinjam tu?
 
 
 
Tapi sekarang, beliau adalah seorang pemegang income 4 angka setiap bulan! Ya, hasil daripada 4 penjuru income yang diajar dalam TWB. Beliau dah ada ramai pelanggan tetap setiap bulan, dan tak kurang juga beautician yang berdaftar dengan beliau.
 
Alhamdulillah...
.
.
.
.
.
Korang dah tahu ke macamana korang nak join TWB?
 
Mula-mula korang boleh baca dulu apa itu TWB DISINI.
 
Kemudian korang boleh baca kenapa korang mesti join TWB DISINI.
 
 
Dah rasa tergoda dengan semua yang korang baca, korang boleh terus contact saya DISINI.
 
 
Jumpa korang di TWB ye!

No comments: