Monday 4 December 2017

Suri Rumah Join Trip Maldives Dengan Duit Spa | The Walking Beauty

Ahli-ahli TWB memang terdiri daripada pelbagai latar belakang keluarga & pekerjaan. Ada cikgu, jururawat, engineer, lawyer, lecturer, pekerja kilang dan ramai juga daripada kalangan suri rumah sepenuh masa! InshaAllah one day kami semua akan jadi jutawan Muslimah yang hebat belaka. Amin!
 
 
Jadi, hari ini saya nak kongsikan pengalaman salah seorang ahli TWB yang mana beliau adalah seorang suri rumah sepenuh masa.
 
 
 
 
Ini Puan Aisyah. Puan Aisyah merupakan salah seorang daripada ahli TWB yang sangat aktif & beliau merupakan seorang suri rumah sepenuh masa. Beliau juga adalah seorang pemegang income 4 angka setiap bulan hasil daripada 4 penjuru income yang diajar dalam projek Spa TWB! Belum tahu apa itu TWB? Boleh KLIK SINI ye..
 
 
Korang tahu kan bezanya projek Mobile Spa TWB ni adalah dimana founder projek ini menjadikan trip ke luar negara sebagai salah satu agenda wajib bagi team TWB setiap tahun. Kami sudah ke Perth & Maldives. InshaAllah tahun depan kami bakal ke Paris pula.
 
 
Dan Puan Aisyah adalah salah seorang daripada ahli TWB yang tidak terlepas untuk join setiap trip yang TWB dah buat. Menariknya beliau kongsikan pada kami, beliau menggunakan 100% duit daripada servis Spa & 3 penjuru income lagi yang diajar dalam TWB. Tanpa meminta duit suami walau 1 sen pun! Salute!!!
 
 
Jom baca perkongsian beliau dibawah ini. Saya sendiri tanya beliau tau untuk dapatkan kepastian.
 
 
"Bagaimana Puan Aisyah kumpul modal untuk join trip TWB setiap tahun?"
 
 
Puan Aisyah betul-betul manfaatkan income 4 penjuru yang diajar dalam TWB. Saya terpaksa hide sebab 4 penjuru income ini adalah rahsia besar projek TWB yang takkan ada di tempat lain. Lebih mudah buat duit sebab kami tidak hanya tumpu pada servis Spa sahaja.
 
 
"Apa perasaan Puan Aisyah bila dapat join trip TWB ke luar negara setiap tahun dengan duit sendiri tanpa susahkan suami?"
 
 
 
 
 
Saya percaya masih ramai wanita di luar sana terutamanya suri rumah yang sedang alami situasi macam Puan Aisyah. Dituduh suka habiskan duit suami, bergaya dengan duit suami! Jom buktikan pada mereka yang anda semua tidak seperti yang mereka sangkakan!
 
 
 
Dibawah ini saya kongsikan sedikit gambar-gambar beliau semasa mengikuti trip TWB ke Perth & Maldives.
 
 
Perth 2016
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maldives 2017
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Best kan dapat pergi trip eksklusif ke luar negara tanpa susahkan suami. Bak kata Puan Aisyah, rasa puas hati & bangga sangat!
 
 
Jadi jika anda seorang suri rumah, jomlah ubah persepsi orang ramai terhadap anda sebab ada yang memandang rendah dengan golongan suri rumah ni kan? Kononnya suri rumah cuma mengharapkan ihsan suami! Sekarang tidak lagi, macam Puan Aisyah kata, beliau siap dapat hadiahkan suami something yang branded setiap tahun dengan income beliau sendiri. Once korang join TWB, korang akan rasa sangat dihargai & dipandang tinggi.
 
 
Misi kita nak angkat martabat wanita, nak lahirkan lebih ramai suri rumah yang berpendapatan, yang independent & tidak bergantung hidup sepenuhnya pada suami. Malah kita dapat bantu ringankan beban suami pula!
 
 
Lebih ramai bakal surirumah berpendapatan besar bakal dilahirkan bulan ini! Yeahhhh
Buat keputusan anda sekarang kerana bermulanya tahun depan, pakej Spa yang super duper best ni akan dinaikkan harga!
 
 
Boleh whatsapp saya jika anda ada sebarang pertanyaan. Klik ja link di bawah ini.
 
 

No comments: