Tuesday 28 November 2017

Percutian Mewah Hanya Dengan Projek Spa | The Walking Beauty

Korang yang buat Spa, ada tak dapat tawaran percutian mewah percuma daripada company yang korang pi kursus tu? Dalam The Walking Beauty ada tau.. Setiap tahun sebanyak tiga kali korang berpeluang untuk dapat percutian PERCUMA yang mewah!
 
 
Projek Spa oleh TWB ni adalah projek Spa Shaklee, which is kami menggunakan 100% produk Shaklee. Ada orang allergic bila dengar projek Spa kami ni adalah Spa Shaklee, padahal dia tak tahu berapa banyak benefits yang bakal dia dapat bila dia buat Spa dengan TWB & Shaklee. hehehe
 
 
Shaklee tawarkan banyak benda best. Cash, car, convention. Duit, bonus kereta dan percutian mewah. Buat Spa sahaja you akan rasa sangat penat dan rugi..!! Tapi bila buat Spa Shaklee, kita boleh dapat semua ni..
 
 
Jom saya kongsikan sedikit proven results daripada salah seorang ahli TWB yang dah berjaya dapat PERCUTIAN PERCUMA yang mewah dan berjaya beli kereta idaman beliau!
 
 
Percutian 5 Bintang Cruise Libra Langkawi-Penang-Phuket
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yang paling best masa percutian Shaklee ni, makanan yang dihidangkan tak pernah mengecewakan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dan baru-baru ini juga beliau dah berjaya beli kereta idaman beliau iaitu Audi Q5! Kita semua pasti ada kereta idaman kan? Bila kita plan untuk dapatkan kereta idaman kita? Dan yang bestnya kata beliau, kereta idaman beliau ni tak usik pun bonus Shaklee beliau setiap bulan, tapi beliau bayar hasil daripada income TWB. Best ke best?
 
 
 
 
 
Dan beliau adalah yang termuda dapat jemputan ke dinner syarikat kereta Europe ini baru-baru ini. Kata beliau, kebanyakan yang pergi adalah Dato Datin, yang sudah berumur. Tapi beliau dan suami adalah yang paling muda join dinner malam tu, which is pasangan muda berumur 28 tahun! I am so impressed!
 
 
Dinner jemputan Audi.
 
 
 
What say you???
 
 
Inilah yang membezakan projek Spa TWB dengan yang lain, kami tidak fokus semata-mata pada servis Spa. Penat weh! Saya sendiri dah rasa, saya kejar customers Spa, memang dapat income banyak. Bayangkan dalam masa tiga hari ja saya berjaya dapat income sebanyak RM990! Tapi penatnya jangan cakap la, hari ketiga lepas habis customer slot petang, terus saya diserang demam urat! Menggeletar satu badan sebab terlalu penat.
 
 
Lagi menarik projek Spa TWB ni, setiap tahun kami ada trip ke luar Negara tau. Tahun pertama TWB ditubuhkan iaitu pada tahun 2015, 2 orang ahli TWB sudah dihantar ke Melbourne untuk video shooting TWB. Tahun kedua, lebih ramai yang join trip TWB iaitu seramai 13 orang mewakili team TWB ke Perth pula! Dan pada tahun ini, lebih kurang 9 orang ahli TWB ke Maldives untuk video shooting yang super awesome!
 
 
Melbourne 2015
 
Perth 2016
 
Maldives 2017
 
 
Dan Inshaa Allah tahun depan trip TWB adalah ke Paris, iaitu kota cinta idaman setiap wanita! Kami nak pergi waktu winter tau. Aduh tak dapat bayangkan betapa romantisnya suasana masa tu. Are you following us girls?
 
 


 
Saya terus bertekad untuk fokus pada tiga lagi penjuru income yang ditawarkan dalam TWB, yang mana masyuk juga tapi tak sepenat running servis Spa. Tiga lagi penjuru income ni rahsia besar projek Spa TWB tau, jadi saya tak boleh nak enclosed disini. Kalau korang nak tahu korang kena join TWB dululah!
 
 
Saya masih baru, Inshaa Allah saya yakin saya juga akan dapat seperti ahli TWB ini. Sebab proven result dah ada depan mata. Saya cuma kena work harder, work smart!
 
 
Korang yang berminat dengan bidang Spa, jangan bazirkan masa dan tenaga korang dengan servis Spa semata-mata. Ya mungkin income yang banyak korang boleh dapat jika korang focus bersungguh-sungguh dapatkan customer, tapi percayalah korang akan sangat penat! Sangat penat!
 
 
Rather than korang buat Spa dengan TWB, bila penat running Spa, korang still boleh dapat income dari arah lain. Nak tahu macamana? Jom join TWB hari ini jugak!
 
 
Whatsapp saya sekarang. Klik ja link ni okay!
 
 

No comments: