Monday 20 November 2017

Business Opportunity Preview Mobile Spa | The Walking Beauty

Lambakan kursus Spa di Malaysia menjadikan anda keliru untuk pilih kursus yang terbaik. Betul tak? Kita kalau boleh taknak la sekadar kursus ja beria, tapi faedah selepas kursus adalah zero!


Berbeza dengan kursus yang ditawarkan oleh The Walking Beauty, kami menawarkan faedah yang sangat banyak & best kepada anda. Dan semuanya adalah PERCUMA!


Sukar untuk percaya kan?

Jadi saya ingin menjemput anda semua untuk datang, dengar & lihat sendiri preview projek Mobile Spa oleh TWB. MASUK PERCUMA ja tau! Jom ajak ramai-ramai kawan korang yang berminat dengan bidang Spa dan sedang mencari kursus Spa yang berbaloi, datang & dengar sendiri.






Kalau company lain, nak datang dengar pun kena bayar tau, RM20 paling kurang. Tapi TWB bagi korang datang dengar & tengok PERCUMA ja tau. Semua kos sewa dewan dan sebagainya kami yang tanggung! Siap korang boleh check kulit percuma lagi tau.


Jadi korang yang belum ada apa-apa planning Ahad ni, jemputlah datang dengar preview kami. Tapi nak datang kena whatsapp saya dulu ya untuk reserve seat sebab seat TERHAD untuk 20 orang yang terawal sahaja!


Tekan SINI untuk ke aplikasi whatsapp nombor saya :)
Jumpa nanti ya!

No comments: