Monday 20 November 2017

Kursus Mobile Spa Penang | The Walking Beauty

Memilih kursus Mobile Spa bukanlah sesuatu yang mudah. Anda mesti inginkan kursus yang boleh memberi manfaat kepada anda bukan? Bukannya kursus yang sekadar mengajar teknik-teknik Spa sahaja. Jika ada kursus yang boleh beri lebih daripada sekadar teknik Spa, kan lebih baik.
 
Jom tengok apa yang ditawarkan dalam kursus Spa oleh The Walking Beauty. Tapi sebelum tu, kalau anda masih belum tahu apa itu The Walking Beauty (TWB), boleh RUJUK SINI ya.
 
 
1. Kelas Secara Personal (One-To-One)
 
Kursus Spa yang ditawarkan oleh TWB adalah kursus secara personal ya, bukannya kursus beramai-ramai yang penuh satu dewan tu. Nak training tak perlu tunggu kelas penuh, bila-bila masa trainer ada masa lapang, then boleh terus proceed untuk training.
 
 
 
 
Kursus yang sangat eksklusif untuk anda sahaja pada satu masa. Lebih mudah untuk anda faham, lebih yakin, dan lebih selesa.
 
 
2. Beauty Products
 
Anda juga akan diberi produk kecantikan yang anda boleh gunakan dalam servis anda kelak. Produk kecantikan ini sudah termasuk sekali dalam pakej Spa yang kami tawarkan. Kalau anda nak tahu, di tempat lain, kebiasaannya yuran yang dibayar hanyalah untuk belajar teknik Spa, produk dikira asing.
 


 
Kan lebih mudah jika anda dibekalkan dengan produk kecantikan yang anda boleh guna untuk servis Spa, anda tidak perlu lagi tercari-cari produk yang sesuai, kerana produk yang kami sediakan sangat tinggi kualiti!
 
 
 
3. Keahlian TWB
 
Penting ke untuk dapat keahlian TWB? Ya, penting jika anda seorang yang suka travel especially ke luar negara! Kerana hanya dengan keahlian TWB anda layak untuk ikut trip TWB ke luar Negara setiap tahun. Nak pergi Paris percuma tak tahun depan? Jom cepat-cepat jadi ahli TWB okay! *T&C apply
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4. Support Group Seumur Hidup
 
Mana lagi best, bekerja seorang diri atau bekerja secara berjemaah? Ya, Spa kita, keuntungan kita semuanya 100% kita punya, tetapi kan best jika kita ada support group yang kita boleh ceritakan apa-apa masalah daripada customer, atau boleh minta pendapat.
 
Secret group TWB sangat meriah tau. Setiap hari beautician akan update aktiviti Spa masing-masing. Nak minta tips, nak minta teknik marketing yang berkesan, setiap beautician tidak lokek berkongsi ilmu.
 
 
 
5. Sijil Penyertaan
 
Setiap kursus yang kita sertai mestilah kita nak ada sijil kan? Barulah boleh gain kepercayaan orang untuk cuba servis kita. Jadi, TWB juga sediakan sijil untuk anda.
 
 
 
6. Kit Spa
 
Kelengkapan basic seperti brush dan sebagainya juga disediakan, dan dah dikira termasuk sekali dalam pakej kami tau. Best kan?
 
 


 
 
 
7. Modul Spa Yang Mudah Difahami
 
Kebanyakan beautician yang join kelas Spa dengan TWB, diorang dah pernah join kelas Spa di tempat lain sebelumnya. Bila diorang join TWB, diorang sangat terkejut dengan modul yang disediakan oleh founder TWB. Modul yang sangat simple, mudah tapi masih ikut standard!
 
 
 
Dan banyak lagi keistimewaan yang bakal anda dapat sekiranya anda join TWB yang tak dapat saya dedahkan disini. Sekiranya anda berminat untuk tahu lebih lanjut mengenai kursus TWB, anda boleh segera hubungi saya ya.
 
Klik ja link kat bawah ni untuk terus ke aplikasi whatsapp saya.
 
 

2 comments:

Anonymous said...

Salam kak
Boleh tak nak dapatkan no fon
Saya klik link xboleh

Keyra_JK said...

Hai dear.. sorry baru perasan komen awak.. ni no phone akak.. 012-5687714.. cepat2 whatsapp akak, esok last day pakej ni available