Sunday 12 November 2017

Projek Spa Yang Bukan Sekadar Servis Spa | The Walking Beauty Penang

Assalamualaikum! Hai, selamat pagi Isnin.

Saya ada satu rahsia nak kongsi dengan korang ni. "Kejadian" ni dah banyak kali berlaku sebenarnya, dan semalam kejadian ni berulang lagi! Jadi saya rasa saya dah tak boleh nak simpan rahsia ni sorang-sorang. Saya mesti share dengan korang semua.


Macam ni ceritanya, semalam memang saya sengaja kosongkan jadual Mobile Spa saya sebab kakak saya nak mintak tolong tengokkan anak-anak dia. Dia ada kerja nak disiapkan. Saya okay ja sebab dia dah bagitau awal-awal.


Tapiiii.. Walaupun saya dah kosongkan jadual saya, saya tetap dapat RM50 semalam! Hmmm mungkin jumlahnya tak besar mana, tapi siapa nak bagi kat kita tanpa kita buat kerja apa-apa kan? Chopp..!! Jangan buat konklusi sendiri, itu bukan upah saya mengasuh anak-anak kakak saya semalam yer. hehehe


Nak tahu ke dari mana datangnya duit tu?


Saya ulang ya,
Saya takda ambil customer Mobile Spa semalam.
Memang saya duduk dirumah je.


Jeng jeng jeng...


Duit tu datangnya daripada salah seorang beautician TWB jugak.
Dah kenapa pula dia nak bagi duit RM50 tu pada saya?
Yang itu tak boleh la saya ceritakan disini, kalau siapa nak tahu kenalah join TWB dulu.
Sebab ini rahsia besar kami tau.
Kami ada 4 PENJURU INCOME. Jadi kami tak risau walaupun kami takda customer Spa.


Yela, kadang-kadang kita ada kekangan tak dapat ambil customer kan. Contohnya kereta rosak, anak tak sihat, atau kita sendiri tak sihat. Mesti risau kan bila semua ni berlaku, sebab dah menghalang kita untuk entertain customer.


Tapi dalam TWB, kami tak risau semua tu. Sebab kami diajar untuk dapat income daripada 4 penjuru yang berbeza tapi masih dalam bidang Spa. Best kan? Founder TWB sangattt kreatif!


Korang yang minat dengan bidang Spa & kecantikan ni, korang kena sedar yang korang akan letih bila selamanya korang bergantung dengan income daripada servis Spa sahaja. Korang kena jadi sangat kreatif! Ya memang permintaan untuk Spa sangat tinggi, nak-nak pula permintaan Mobile Spa, sebab orang zaman sekarang dah malas nak ke Spa. Nak bersiap, nak drive. Orang lebih prefer untuk duduk dirumah je tapi dalam masa yang sama masih boleh berSpa, masih boleh jaga kecantikan.

Jadi, Mobile Spa lah jawapannya!


Tapi korang sanggup ke selamanya nak buat servis Spa sahaja?
Ada beautician TWB cerita baru-baru ni, ada orang (bukan dari team TWB) yang buat Spa ni sampai boleh kena slip disc tau! Yela, mana taknya terlalu banyak duduk yang tak selesa untuk entertain customer & banyak guna tenaga.


Sebab tu la founder TWB dah design modul untuk semua beautician TWB dengan sangat simple tapi menarik! Mana nak cari team Spa yang takda customer pun duit boleh masuk kan? Ahak!


Nak join kami? Klik SAYA NAK JOIN!


Choppp..!! Sebelum korang klik, meh tengok sini dulu antara pakej belajar Spa yang available untuk bulan ni. Klik PAKEJ SPA TWB




Jumpa anda!

No comments: