Sunday 19 November 2017

Projek Spa Untuk Yang Bekerja | The Walking Beauty

Ramai yang bertanya,
 
"Saya bekerja, sesuai ke nak join The Walking Beauty ni?"
 
 
Saya taknak berikan janji palsu, jadi mari saya kongsikan apa kata mereka yang bekerja dan dah selamat dapat income tambahan daripada TWB. Okay?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Jadi, korang yang bekerja & rasa nak join TWB buat projek Mobile Spa ni jangan risau lagi okay? Kami ajar korang ilmu yang sangat berharga. Mesti sangat berbaloi bukan, gaji kerja hakiki ditambah dengan pendapatan daripada TWB. Korang takkan pernah menyesal join TWB!
 
 
Kalau korang nak dengar dulu pasal TWB ni, boleh datang ke BOP kami di Seberang Jaya. Masuk PERCUMA tau!
 
 


Kalau korang nak tahu, company lain kalau buat BOP ni berbayar okay.. Nak masuk tengok dan dengar je pun at least RM20 kena bayar..
 
 
Tapi TWB bagi FREE je ni..
Rugiiii kalau korang lepaskan peluang ni.
 
Kami siap bagi percuma untuk check kulit tau!
 
 
 
Siapa nak datang, please whatsapp saya sekarang sebab tempat sangat-sangat TERHAD..!!
Tekan link bawah ni untuk whatsapp saya okay...
 
 
 

No comments: