Tuesday 21 November 2017

Latar Belakang Founder The Walking Beauty Project

Projek Spa The Walking Beauty semakin mendapat tempat di hati para wanita yang meminati bidang Spa. Mereka jatuh cinta dengan benefits yang ditawarkan oleh TWB yang mereka takkan dapat di tempat lain.
 
 
Jadi hari ini saya tergerak hati mahu kongsikan kepada anda siapa disebalik projek yang hebat ini. Siapakah founder yang memperkenalkan projek TWB ini kepada semua wanita di Malaysia.
 
 
 
 
Ini Puan Ainul Shahrazad. Seorang isteri & ibu muda yang berusia 34 tahun kepada 4 orang anak. Di dalam team TWB, kami menggelarnya sebagai MAS iaitu singkatan bagi Master Ainul Shahrazad. Kenapa master? Kerana beliau adalah seorang master coordinator Shaklee iaitu pangkat tertinggi di dalam bisnes dropship Shaklee.
 
Seperti yang saya pernah kongsikan di SINI, projek Mobile Spa TWB adalah projek Spa Shaklee. Yang mana projek ini adalah idea daripada MAS. Kreatif kan? Disaat orang lain cuma tahu supplement Shaklee, tapi MAS telah come out dengan idea Mobile Spa yang menggunakan produk Shaklee.
 
Korang tau tak, berapa ramai yang teruja terutamanya pelanggan daripada beautician TWB bila dapat tahu projek Spa TWB menggunakan produk Shaklee. They feel so excited sebab pertama kali diorang dengar pasal Spa Shaklee ni. Hehe
 
 
Misi utama projek Spa TWB ini adalah untuk mengangkat martabat setiap wanita muslimah. MAS nak bawa seluruh team TWB untuk jadi seorang wanita yang minda terbuka, minda high class. Sebab kita orang perempuan ada tempat istimewa di hati Rasulullah s.a.w. Jadi kita kena jadi yang terbaik untuk banggakan Nabi kita.
 
 
Passion Puan Ainul adalah travelling. Beliau sangat suka travel ke luar negara. Jadi perkara yang sama beliau terapkan di dalam team TWB. Beliau mahukan semua ahli TWB menjadi seorang wanita yang berjiwa besar. Kan mentadabbur bumi Allah itu juga satu ibadah.
 
 
Beliau dah ke Dubai, Mekah, UK, Jepun, Korea, LA, Orlando dan banyak lagi.
 
 
Jepun


 
Dubai



Edinburgh


 
Nak tengok lebih banyak gambar-gambar travel beliau, korang boleh tengok di FB beliau. Klik SINI ya.
 
 
Korang percaya tak, fikiran kita akan menjadi lebih lapang, lebih terbuka, dan lebih banyak idea yang kita akan dapat bila kita merantau ke tempat orang.
 
 
Dan beliau dah pun berjaya buktikan dengan membawa sebahagian daripada ahli TWB ke luar Negara sebanyak tiga kali berturut-turut sejak daripada penubuhan TWB pada tahun 2015.
 
 
Trip pertama TWB ke Melbourne, Australia pada tahun 2015.
 
 
Trip kedua TWB ke Perth, Australia pada tahun 2016.
 
 
Trip ketiga TWB ke Maldives pada tahun ini.
 
 
Tahun depan ahli TWB akan dibawa ke kota cinta Paris. Saya percaya ramai wanita yang meletakkan Paris sebagai tempat idaman anda bukan? Founder TWB sudah pernah sampai ke Paris, dan beliau kata Paris memang betul-betul kota cinta idaman setiap wanita. Sebab tu beliau dah putuskan untuk bawa team TWB ke Paris tahun hadapan!
 
 
Master Ainul di Paris pada tahun 2007.
 
 
Itulah sedikit sebanyak latar belakang founder TWB yang dapat saya kongsikan. Nak tahu lebih banyak mengenai beliau, korang kena berada sendiri dalam team kami.
 
 
Korang masih sempat tau untuk join team TWB ke Paris tahun, silap-silap boleh dapat tiket PERCUMA yang akan disponsor oleh founder TWB! (T&C apply)
 
 
 
 
 
Jika korang berminat untuk join team TWB, korang boleh contact saya segera. Keahlian TWB sentiasa terbuka untuk anda, tapi untuk dapatkan tiket percuma ke Paris, anda MESTI JOIN BULAN INI juga. Jom whatsapp saya sekarang dengan menekan link di bawah
 
 

No comments: