Monday 20 November 2017

Melancong ke Luar Negara Dengan Projek Mobile Spa | The Walking Beauty

Ramai yang tak percaya tau, betul ke buat Mobile Spa je boleh melancong ke luar negara setiap tahun? Siap founder The Walking Beauty offer tiket percuma lagi tu! Biar betullll...
 
 
Ya betul korang! Team TWB dah tiga kali ke luar negara tau. Jom check it out negara mana yang team TWB dah selamat pergi.
 
 
Ini trip pertama TWB ke Melbourne, Australia pada tahun 2015.
Waktu ni founder TWB cuma hantar 2 orang wakil daripada team TWB
untuk buat video shooting di sana. Sangat eksklusif team TWB kan?
Video shooting kami ja di luar negara tau!
And it happen every year!
 
 
 
Ini trip kedua TWB ke Perth, Australia iaitu pada tahun 2016.
Trip kedua ni lebih ramai yang join.
And yes, trip TWB bukan sekadar jalan-jalan ye.
Kami ada video shooting. Yeayy!
 
 
 
Trip ketiga TWB iaitu pada September yang lalu ke Maldives!
Korang tau kan kos nak ke Maldives sangat mahal, tapi TWB dah berjaya
bawa sebahagian daripada ahlinya kesana! Wallaaa kan?
 
 
 
Dan InshaAllah, tahun depan founder TWB akan bawa kami ke Paris..!!! Ya Allah, kota cinta idaman setiap wanita. Saya percaya takda seorang wanita pun tak suka kalau nak dibawa ke Paris kan? Nak-nak pulak kalau dapat pergi PERCUMA! (*T&C apply) Siapa yang tolak tu seriously something wrong sangatt.. Hahaha
 
 
 
 
 
 
Jadi korang kena cepat-cepat join TWB sebab offer untuk ke Paris percuma tu cuma valid sampai bulan hadapan sahaja. Lagi lambat korang join, lagi rugi masa korang untuk kejarkan TIKET PERCUMA KE PARIS tu..!!
 
 
Saya rasa terlalu eksklusif bila berada di dalam team TWB ni. Video shooting je dibuat di luar negara. Bukan cikai-cikai tau, kami siap ada personal videographer! Bukannya kami rekod sendiri pakai handphone memasing je.
 
 
Sekarang ni TWB buat offer untuk belajar 5 kursus Spa hanya RM999 sahaja! Lengkap dengan modul dan produk yang boleh digunakan untuk Spa korang nanti.
 
Ya hanya RM999 untuk belajar Facial Treatment, Body Spa, Sauna Herbs, Hand & Foot Spa dan Aura Bath. Berbaloi sangat! Lepas training boleh terus access secret group TWB yang MashaAllah sangatttt happening!
 
 
 
Korang boleh RUJUK SINI untuk kursus Spa yang ditawarkan oleh TWB okay.
 
 
Ataupun kalau korang dah tak sabra-sabra nak join TWB, korang boleh KLIK SINI, nanti terus link ni bawa korang ke aplikasi whatsapp nombor saya. Senang dan cepat kerja korang kan?
 
 
Okaylah, jumpa korang di Paris tahun depan!

No comments: