Friday 30 September 2022

Bina Impian Anda Bersama Team Mobile Spa BOTG

Semua orang ada impian. Nak ada kereta mewah, nak ada rumah besar dan selesa, nak travel luar negara, nak hadiahkan kereta atau rumah untuk mak ayah, nak sponsor mak ayah pergi umrah dan banyak lagi impian setiap orang.

Tapi percayakah anda jika saya cakap ramai di luar sana tak ada impian. Tak berani untuk berimpian. Bila ditanya apa impian, mereka jawab saya dah selesa dengan kehidupan saya sekarang.

Kita sebenarnya sedang berada dalam denial mode! Kita berada dalam zon selesa yang tak selesa mana pun sebenarnya.

Cuba kalau ada orang offer kereta mewah, rumah besar, tiket percuma ke Switzerland. Korang taknak ke? Mesti nak kan. Tapi kenapa ada yang cakap dia tak ada impian?

SEBAB DIA SEDANG BERPERANG DENGAN DENIAL MODE!

Korang percaya tak yang Bisnes Mobile Spa BOTG ni dah berjaya realisasikan impian ramai wanita termasuklah saya sendiri!

Saya pertama kali naik kapal terbang dan ke luar negara iaitu Perth, Australia adalah asbab saya join team BOTG. Pertama kali ya. Yela, saya orang kampung, mak ayah pun bukannya senang, jadi bila dapat terbang ke Perth tu, satu kejayaan yang sangat bermakna buat saya ketika itu. Aduh sebak pulak bila ingat semula moment pertama kali masuk kapal terbang, pertama kali berada di atas awan, pertama kali jejak kaki di negara orang, negara sejuk pulak tu.

Ada beautician BOTG yang lain pulak berjaya simpan duit hasil bisnes Mobile Spa untuk kahwin dan rumah selepas kahwin. MashaAllah tabarakallah!

Ada suri rumah yang berjaya jana income sebulan sehingga RM8000 sebulan melalui salah satu penjuru income Mobile Spa BOTG.

Dan baru-baru ni beliau berjaya hadiahkan sebuah kereta Proton X50 buat ayahnya. MashaAllah hebatnya sister!

Ada seorang suri rumah yang lain berjaya buat income Mobile Spa BOTG sehingga RM700 sehari! Banyaknya kalah orang makan gaji. Padahal tak perlu simpan stok, tak perlu sewa kedai dan sebagainya tapi mampu jana pendapatan sehingga RM700 sehari. Kalau sebulan? Fuhhh!

So korang nilai lah sendiri, berbaloi atau tidak untuk korang keluarkan modal sebanyak RM1999 sahaja untuk join projek Mobile Spa BOTG ni, siap lengkap dengan semua produk dan peralatan yang diperlukan untuk korang mulakan bisnes Mobile Spa korang selepas training.

Sangat berbaloi! Pulangan yang korang bakal dapat memang sangat-sangat lumayan!

Korang boleh baca lebih banyak kisah kejayaan beautician BOTG disini ya.


Jom kongsi dengan saya apa impian korang? Jom kita sama-sama realisasikan impian kita dengan bisnes Mobile Spa BOTG!

Keyra 
Trainer BOTG Yang Super Fun 🤪
WhatsApp 012-5687714
Nak cepat-cepat join tekan ni 👉 SAYA NAK JOIN BOTG SEKARANG!!

No comments: