Saturday 3 September 2011

raya lagi raya

hari ini dah masuk 5 Syawal , alhamdulillah :)
maknanya dah lima hari jugak kita berhari raya Aidilfitri . walaupun dah lima hari , tapi masih meriah lagi . baru sat tadi sikit punya ramai kawankawan aku datang rumah . mulanya aku ingat dalam empat ke lima orang ja yang akan datang . tak sangka pulak ramai yang datang . dekat dua puluh orang . penuh rumah aku yang sememangnya dah memang sempit ini . 

tapi tak apa , aku sangat hargai kedatangan mereka . bukan selalu, iya dak ? :)
dan yang paling TERbest sekali (memang fail BM aku) , ada antara merekamereka itu yang aku tak kenal pun . haha . tapi kira ok la sebab ada jugak yang aku kenai . adikadik ja semua yang mai , budakbudak sekolah dulu .  sebenarnya anak murid kakak aku . inilah mereka :)

sekian :)

nota lutut : raya tahun ini yang sangat bermakna :)

No comments: