Wednesday 7 September 2011

shopping plus problem (!)

keluar shopping dengan beloved friend , INTAN . bila dah balik rumah baru aku perasan yang duit aku habis dekat dua ratus jugak . padahal bukan beli apa sangat pun . 
1) kasut = rm65
2) seluar track = rm30
3) headphone = rm50
4) memory card reader = rm20
5) beg = rm25
6) kadsim = rm8.80

ingat nak beli seluar slack tadi , dah siap ambil dan tulis resit (beli kat pasaraya kan kena tulis resit dulu) tapi bila dah ambil resit baru nak pikir pro dan kont beli seluar tu . lastlast tak beli pun , aku blah macam tu ja . huduh kan perangai ? haha

lepas tu balik rumah pulak aku punya cardsim buat hal . tak boleh nak detect secara tibatiba . nak tunggu sampai malam ni ja , kalau tak boleh jugak esok nak kena beli baru la jawabnya . haa , yang aku beli tadi tu untuk mak aku . huhu.
ehh , perasan tak lagi rm1.20 ja nak cukup dua ratus aku belanja tadi . hebat ! :D

nota lutut : masalah bertambah :)

No comments: