Saturday 21 December 2013

Mr. Omega Part One

Assalamu'alaikum! Anyeonghaseyo ! :D (peminat tegar runningman ni)

Sebelum I masuk bab Omega Guard yang sgt interesting ni, I cuma nak bagitau yang promo Omega Guard tinggal 10 hari ja lagi. Tak lama dah kan? Jangan berlengah lagi, menyesal tak sudah nanti kalau tak ambik time promo ni. Haaaa, trust me! I pun dah plan nak ambik hujung bulan ni, ikutkan hati nak grab ja 6 botol terus nak bagi 1 family rasa kebaikan Omega ni. Satu family? Yes, the whole family because Omega Guard Shaklee for everyone :)

Bismillahhirrahmanirrahim...














Omega Guard Shaklee sangat-sangat sesuai untuk mereka yang tengah nak turunkan berat badan tau. Betul, tak tipu! Sebabnya Omega Guard ni panas, so sangat la sesuai untuk fire lemak yang terkumpul secara tidak sengaja atau sengaja diternak tu. Hahaha! Betul awak.. Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan yang mengandungi 7 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita dan diperoleh daripada ikan yang tinggal di laut paling dalam dgn iklim sejuk. Jadi kesemua asid amino yang ada pada ikan-ikan ni membantu mereka untuk survive dalam keadaan yang tersangat sejuk. Manfaatnya untuk kita pulak adalah macam saya cakap tadi untuk jadi fireman dalam badan kita! Kekeke~

Omega Guard Shaklee juga sangat sesuai untuk mak-mak kita yang duk sakit-sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang. Bagaimana ia bertindak? Let me tell you... Omega Guard Shaklee adalah omega 3 yang akan melambatkan digradasi tulang rawan. Ia boleh mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi dan juga bertindak sebagai pelincir yang membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas. Lebih baik lagi jika diambil bersama Advances Joint Health Tablet dan Ostematrix. Secara ringkas AJHT bertindak untuk menyokong keselesaan sendi dan memelihara tisu penyambung yang sihat. Ostematrix pula sebagai kalsium yang sangat penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Nak tau lanjut boleh personally pm saya :)




Saya pun tak sabar nak hadiahkan set sendi ni untuk mak saya yang memang sedang menanggung sakit sendi dah lama. Sobbsss! Dah macam-macam produk cuba, ubat hospital jangan cerita la. Dah berkelen-kelen. Kita ikhtiar dengan Shaklee pulak, semuanya dengan izin Allah jua :)





Anak puan slow learner? Jeles tengok anak kawan-kawan kebanyaknnya fast learner. Sekali ja ajar dah boleh tangkap. Anak kita berkali-kali ajar pun tak dapat lagi apa yang disampaikan. Jom jadikan anak-anak kita sama hebat dengan anak orang, malah lebih hebat! Bukan niat untuk menunjuk-nunjuk, cuma kita nak yang terbaik untuk anak-anak kan. Bagaimana caranya?

Omega Guard Shaklee boleh tolong selesaikan masalah puan. Puan mesti biasa tengok kan dalam TV iklan susu yang bersepah-sepah tu. Hihihi. Haa, masa iklan tu mostly ada cakap kan dalam susu yang di iklankan tu terkandung DHA yang sangat baik untuk perkembangan otak kanak-kanak. Puan sendiri pun mesti ada amalkan salah satu susu yang di iklankan tu untuk anak-anak puan. Tak menjadi? Tak ada perubahan? Ok, disebabkan tak ada perubahan yang berlaku dekat anak-anak, puan la yang kena ubah supplement yang diberi kepada mereka. Ubah kepada OMEGA GUARD SHAKLEE !!! :) Dengan izin Allah, membantu sangat masalah puan...


Dalam pada menjana perkembangan otak anak-anak, tahap kesihatan dia pun meningkat dengan lebih baik. Kan dah save tak payah nak ke hospital setiap bulan. Ramai orang kata Shaklee ni mahal sangat. Affordable bagi saya. Tapi kan, berhabis untuk kebahagiaan keluarga sendiri pun takkan nak berkira ya tak? Hehehe. Takpa la berhabis sikit, asalkan kesihatan diri dan keluarga terjamin dan terjaga. Dengan izin Allah jua apa-apa pun :)

Mulakan dengan BISMILLAHHIRAHMANIRRAHIM, percaya pada ALLAH ...


Lots of love,
Kirah
pm/whatsapp 0125687714




Wednesday 18 December 2013

Kenapa Pilih Omega Guard Shaklee?

Assalamu'alaikum. Salam sejahtera. Salam mahabbah.

Rasanya semua orang dah sedia maklum yang Omega Guard Shaklee (OGS) ni ada banyak sangat fungsi dan kelebihan. OGS boleh bantu kurangkan dan atasi pelbagai jenis penyakit yang dihadapi oleh setiap peringkat umur. Seriously !


So, hari ni saya nak jelaskan lagi macamana OGS berfungsi sebagai sekian-sekian dan kepada sekian-sekian peringkat umur dan jantina. Secara ringkasnya, OGS adalah minyak ikan yang mengandungi 7 asid lemak atau Omega 3 penting yang tak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita. Ianya adalah EPA, DHA, HPA, ETA, SDA, DPA, dan ALA.

Rasanya semua orang tahu yang DHA adalah asid lemak yang sangat penting untuk perkembangan otak dan menajamkan minda kanak-kanak khususnya. Alaa, kan banyak iklan susu dalam TV yang ada bagitau ada DHA semua tu. Kan?? Sama la jugak dengan OGS ni cuma yang membezakan OGS adalah lebih baik daripada produk lain adalah disebabkan minyak ikan yang terhasil adalah daripada ikan yang hidup di lautan paling dalam yang terhindar daripada sebarang pencemaran yang dilakukan oleh kita sendiri, manusia.

Perlu kita tahu yang asid lemak ni ada dua jenis, iaitu ada yang baik untuk tubuh badan kita dan ada yang tak baik. Antara yang baik untuk tubuh badan kita adalah seperti yang saya bagitau tadi la. Ini bukan saya kata tau, tapi memang pakar kesihatan yang kata :)

Suka saya nak share kat sini satu ayat yang saya petik daripada seseorang.
" Badan kita, adalah satu mesin kompleks yang Allah ciptakan. Berikan dia zat/nutrisi yang diperlukan, tahulah dia nak repair sendiri."

Apa maksudnya? Maksudnya kat sini saya nak bagitau, Shaklee adalah supplement atau makanan tambahan. OGS adalah salah satu supplement daripada yang sangat bagus untuk tubuh badan kita. Semuanya dengan izin Allah yang pastinya.

Contoh OGS ni salah satu kebaikan dia yang sangat best adalah dia membantu bakar lemak yang kita duk bela dalam badan kita tu dengan lebih cepat. Bakar lemak untuk apa? Untuk kurangkan berat badan. Untuk jadi kurus. Tapi, jangan pulak kita expect hari ni berat kita 60kg la contohnya. Then seminggu ambik OGS, kita expect berat kita akan turun jadi 40kg. Uishh, kalau macam tu punya cepat berat kita turun, esok-esok dia nak naik balik cepat macam tu jugak la. Seriously!

Kelebihan Omega 3 yang terdapat OGS ni adalah yang pertama-tamanya macam yang saya bagitau tadi minyak ikan yang diekstrak dari ikan laut dalam dan beriklim sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Sebab tu minyak ikan OGS ni panas dan membantu mempercepatkan proses membakar lemak. Cuba bayangkan ikan-ikan yang tinggal di iklim sejuk tadi, kalau badan "mereka" tak boleh hasilkan asid amino yang boleh panaskan badan "diorang", macamana "diorang" nak survive kan? Subhanallah, indah sungguh ciptaan yang Maha Esa.

Kan saya dah kata yang produk Shaklee ni adalah makanan tambahan. Jadi, dia bukan pengganti pada makanan harian kita. Cumanya, Shaklee ni makanan tambahan yang memberi zat dan nutrisi yang lebih baik kepada tubuh badan kita. Yang mana badan kita tak dapat hasilkan sendiri nutrisi tersebut.

Dan yang hebatnya OGS ni tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang sesetengah daripada kita tak tau minyak hati ikan ni mengandungi toksik yang sangat tinggi. Omega 3 dalam OGS juga mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

Perbezaan yang sangat ketara adalah hanya satu kapsul OGS sudah membekalkan 905g asid lemak Omega 3. Dan lagi yang best, OGS boleh membantu melicinkan salur darah dan melancarkan peredaran darah kita. So, tak ada alasan lagi untuk uollss semua ragu-ragu untuk ambil Omega Guard Shaklee ni :)

Di lain entri, In Shaa Allah akan saya cerita kebaikan Omega Guard Shaklee secara terperinci. Kita kasi suprise sikit ! Hee

Lots of Love,
Kirah

pm/whatsapp 0125687714

Friday 13 December 2013

Kebaikan ESP Shaklee Part 2

Assalamua'laikum pembaca-pembaca yang sihat-sihat belaka. Semoga kita semua sentiasa berada dalam redha Allah S.W.T hendaknya :)

Beberapa hari lepas saya dah cerita sikit kebaikan/manfaat ESP Shaklee . Malam ni saya nak sambung lagi. Kena cerita sikit-sikit sebab kebaikan ESP Shaklee terlalu banyak. Kalau cerita sekaligus takut ada yang tak berapa faham atau salah faham pulak nanti ka.
-Wahh, bukan main skema ayat. Hiks! Dah lama tak mengarang, rindu pulak rasanya. Kira lepas gian la tu. Kekeke-

<4> ESP Shaklee yang sedap dan lazat ni pun sesuai untuk mereka-mereka yang mempunyai masalah keguguran rambut dan beruban. Seriously??? Yes, absolutely. Dengan izin Allah yang pastinya. Macam tak percaya kan? Tapi itulah dah kata ESP Shaklee ni memang hebat. ESP Shaklee kan dihasilkan daripada 100% non-GMO soya yang tinggi protein dan terkandung di dalamnya sembilan jenis Asid Amino penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan manusia. Sebab tu ESP Shaklee ni hebat! Hee. Untuk rambut pun, ESP Shaklee kena ada pasangannya untuk hasil yang lebih. Kesian ESP kalau takdak pasangan, lonely sangat rasa. Kekeke. Okay, antaranya uolss boleh tambah dengan ProSante, Vita Lex/B Complex dan Zinc Complex. "Mereka bertiga" ni pulak membantu menguatkan lagi rambut, melebatkan, melembutkan dan semestinya menjadikan rambut lebih sihat.
Mak!!! Rambut di kepala warna karat, tetiba bila dah sikat jadi hitam pulak. Hahahahaha. Gambar sekadar hiasan ya awak semua :D

Haa, ESP Shaklee dengan kawan-kawan "dia" boleh tolong masalah di atas! Eh2, bukan masalah rambut bertukar warna tu ya tapi masalah keguguran. Hihihi

<5> ESP Shaklee juga membantu kesuburan wanita. Haa, magik kan ESP Shaklee ni. Macam-macam "dia" boleh tolong kita. Tapi yang pastinya dengan kuasa dan izin Allah Yang Maha Kuasa yaa sahabat-sahabat semua :) Malas nak cita panjang-panjang, jum kita layan gambar bawah ni. Baca bagi faham, kalau tak faham boleh tanya kite. Hiks!

<6> Bagus untuk perkembangan otak kanak-kanak. Sebabnya antara salah satu asid amino yang terdapat di dalamnya adalah DHA. Alaa, kan bersepah iklan susu kat TV yang bagitau didalamnya terkandung DHA. Haa, sama laa macam ESP Shaklee ni. Cuma yang bezanya ESP Shaklee ni non-GMO soya di mana ianya asli. Tapi kalau iklan susu banyak-banyak dalam TV tu wallahhu'alam. Takdak pulak masa iklan tu dia bagitau non-GMO. Hihihi

Okay, setakat ni dulu. Wassalam :)

Lots of love,
Kirah
My FB
pm/whatsapp (0125687714)

Wednesday 11 December 2013

Kebaikan ESP Shaklee Part 1

Assalamu'alaikum ! :)

Hari tu iolls dah share dengan uolls kan apa tu ESP Shaklee atau nama penuh dia dalam surat beranak Energizing Soy Protein. Okay malam ni iolls nak share manfaat/kebaikan yang ESP Shaklee akan bagi kat tubuh badan kita baik luar mahupun dalam.

Dan juga ESP Shaklee sesuai untuk semua peringkat umur, trust me ! Meh saya cita satu persatu supaya awak semua paham dan dapat keyakinan untuk cuba sendiri ESP Shaklee. Belum cuba belum tau :)

<1> Pertamanya ESP Shaklee sangat sesuai bagi mereka-mereka yang tercari-cari makanan tambahan untuk menurunkan berat badan bagi mengurangkan kuantiti makanan berat yang di ambil seperti nasi. Walaweh, bukan main skema ayat. Hiks! Okay-okay, bahasa mudahnya ESP Shaklee ni mengenyangkan. Pulak tu ESP Shaklee ni boleh tolong kita build muscle. Sebab tu la iolls kata tadi ESP Shaklee sebagai makanan tambahan. Hehehe. Macamana yang dikatakan ESP Shaklee ni mengenyangkan? Sebabnya dalam ESP Shaklee ni ada...
 See? Kan dah kata ESP Shaklee ni memang hebat :) Tak percaya jugak? Kena cuba dan rasa sendiri la macam ni. Terus terpikat taknak tinggal nanti. Hee!

Nak lagi bagus untuk kurangkan berat badan ni, boleh tambah dengan Omega Guard atau Lecithin dan Herb Lax atau Alfalfa. Kenapa banyak-banyak sangat ni? Tadi kata ESP dah cukup bagus? Ya laa, kita mesti nak kurus yang sihat dan cantik kan? So bila kita ambik sekali dengan Lecithin atau Omega Guard, lagi cepat proses turunkan berat badan tu. Sebabnya? Sebab Lecithin atau Omega tolong bakar lemak dan kolestrol. Alfalfa atau Herb Lax pulak sebagai agen pembersih maksudnya dia tak bagi simpan lama-lama laa apa yang kita makan. Cepat-cepat cuci sebelum kita sempat ternak lemak. Hihi ;)

<2> Eh, dalam pada nak kuruskan badan boleh juga cantikkan kulit? Gebukan kulit? Biar betul?? Betul la awak, sambil menyelam minum air tak salah kan? Hihi. Macam mana pulak boleh cantikkan kulit? Laa awak ni, kan soya memang bagus untuk kulit. Nak-nak pulak non-GMO soya, lagi la bagus dan berkesan. Bukan setakat cantik, gebu lagi. Sama macam slimming tadi, nak lagi bagus untuk kulit boleh tambah dengan Vita E atau B Complex atau Vita C. Nak ambik tiga-tiga pun boleh, tak jadi masalah.

<3> Milk booster. Kena tambah dengan Alfalfa sebab Alfalfa yang membantu boost susu badan dan ESP berfungsi sebagai makanan tambahan yang membekalkan khasiat protein dan mengenyangkan bayi. Lepas tu susu yang dihasilkan bukan ja banyak, tak payah ambik masa yang lama untuk penuh sebotol, malah susu lebih pekat. Boleh ja nak tambah lagi dengan Omega Guard, Zinc, Vita Lex, B Complex. Semua tu set bersalin la. Tapi untuk set bajet biasanya ESP + Alfalfa. tu pun dah cukup untuk buat susu banyak dan pekat. Yang lain-lain tu untuk tulang, hilangkan stretch mark, bantu jana otak bayi dan banyak lagi la.

To be continue.....

Saturday 7 December 2013

ESP tu apa?

Assalamu'alaikum !

Apa tu ESP? Atau nama panjangnya Energizing Soy Protein. ESP nama pendek atau nama manja la kiranya. Okay berbalik kepada persoalan apakah ESP? Di dalamnya terkandung :-
--> Kacang soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO) dan diproses di bawah suhu rendah.
--> Satu tin ESP (1kg) dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
--> 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.



Sebelum saya cita lanjut mengenai kebaikan yang ada di sebalik nama manja ESP ni, meh kita kaji dulu apa maksud ramuan yang terdapat di dalamnya.

Pertamanya berkaitan dengan non-GMO (Genetically Modified Organisms) yang terkandung dalam ESP. Apa beza GMO dengan non-GMO? Memang berbeza. GMO bermaksud organisma (waima tumbuhan atau haiwan) yang sudah diubahsuai kandungan genetiknya oleh manusia.

Faktor utamanya adalah kerana kita manusia perlukan makanan lebih banyak daripada yg pasaran boleh sediakan. Makanya pakar-pakar industri, para saintis cipta satu bahan yang dipanggil GMO tadi tu utk buat sesuatu organisma dapat diguna lebih awal. Sebagai contoh, GMO ni boleh membuat tempoh matang haiwan lebih cepat, tanaman cepat masak, buah lebih besar, kandungan minyak lebih banyak dll. Sebab utamanya untuk mengelakkan krisis kekurangan makanan.

Jadi, non-GMO (Non Genetically Modified Organisms) pula bermaksud sebaliknya la. Iaitu diamana genetik sesuatu organisma itu tidak di ubahsuai oleh manusia. Ia tumbuh secara semulajadi.

Hampir kesemua makanan seharian kita adalah GMO dan soya salah satunya. Soya dikatakan boleh mengurangkan risiko sakit jantung, bermula pada tahun 1999 lagi permintaan soya melonjak naik disebabkan kemampuannya untuk mengurangkan risiko sakit jantung itu. Disebabkan permintaan yang tinggi, hampir 96% produk soya yang kita ambil seharian hasil GMO kecuali yang memang ada tertulis organik atau non-GMO.


Kenapa GMO ni tak elok? Sebab bahan semulajadi dah bercampur dengan bahan kimia yang lain. Jadi dia dah sedia tak semulajadi walaupun sebelum diproses. Bukankah yang asli itu lebih baik?

Dan kalau kita lihat dari sudut Islam pula, bila kita ubah ciptaan Allah maka kita akan mendapat kesannya. Sebab apa yang terdapat di bumi ni baik di dalam kerak bumi sekalipun, Allah dah cipta sebaiknya. Kenapa perlu kita ubah? Islam sendiri mengajar supaya umatnya bersederhana dalam apa jua perkara terutamanya dari segi pemakanan.

Berbalik kepada cerita ESP Shaklee, memandangkan ESP juga salah satu produk yang dihasilkan daripada kacang soya maka kebaikan ESP juga dipersoalkan oleh sesetengah pihak yang tidak tahu cerita sebenar. ESP Shaklee terhasil daripada 100% non-GMO kacang soya, please take note! Shaklee memastikan kacang soyanya adalah yang semulajadi dan bebas daripada perubahan genetik. Sebagai contoh, jika tempoh matang yang diperlukan adalah 9 bulan maka 9 bulanlah masa yang Shaklee peruntukkan sebelum dituai.

Bagaimana pula yang dikatakan dengan ESP menghasilkan asid amino? Bukankah tubuh kita sendiri sudah menghasilkan asid amino. Ya, betul. Tapi tubuh badan kita cuma mampu untuk hasilkan asid amino yang tidak penting. Jadi untuk mendapatkan asid amino yang penting, ESP Shaklee ada jawapannya. Bukan satu tapi sembilan asid amino penting yang tidak mampu dihasilkan oleh badan kita tapi ada pada ESP Shaklee.

Okay dah cerita panjang lebar, kebaikannya akan saya cerita dalam entri yang seterusnya. Sebab kebaikannya terlalu tersangat teramat banyak. Rasa tak best pula kalau kita buat entri panjang-panjang tapi orang baca separuh ja. Kita stop kat sini dulu. Supaya anda semua dapat gambaran dulu apa itu ESP Shaklee. Lepas ni bila saya nak kongsi kebaikannya pula, tak ada la anda semua nak pertikaikan lagi sebab kita dah jelas tentang isi kandungannya yang bersih.

Roughly, ESP Shaklee sesuai untuk:-

  • Lelaki/perempuan
  • Ibu mengandung
  • Wanita selepas bersalin
  • Ibu yang menyusu
  • Wanita yang keguguran
  • Mereka yang menjalani pembedahan
  • Lelaki/Wanita yang mengalami masalah kesuburan
  • Warga tua
  • Kanak-kanak
  • Bayi
Bagaimana ESP Shaklee mampu bertindak di dalam badan semua peringkat umur, jantina dan keadaan? Nantikan entri seterusnya. Bagi yang berminat dan tak sabar nak tunggu entri seterusnya, boleh hubungi saya di :
Nurul Shakirah (FB)
0125687714 (pm/call/whatsapp/wechat)

Saya akan cerita detail. Dan, kalau anda nak guna ID saya untuk order sendiri pun boleh. Saya izinkan. [SID:1085565] Ya lah, saya paham maybe ada yang rumahnya dekat dengan Shaklee Centre so lagi jimat kalau dia pergi beli sendiri sebab akan jimatkan kos penghantaran. Lepas tu kalau anda nak free consultation daripada saya pun boleh, contact ja saya.

Mulakan dengan bismillah, percaya pada kuasa Allah :)

Nota tumit: Maklumat dan gambar diperoleh hasil daripada blog walking and google searching.

Regards,
Kira

Wednesday 4 December 2013

I Heart U Mr Omega :D

Assalamu'alaikum :)

Bismillahhirrahmanirrahim...

Nervous sangat-sangat sebenarnya nak post entri ni, tapi percaya pada Allah S.W.T. Everything gonna be okay. Biiznillah :)

Okay, I am now officially Shaklee Independent Distributor (ID 1085565). Berpegang pada kata-kata mummy I, niat nak tolong orang In Shaa Allah Sang Pencipta akan tolong kita. Okay-okay, tak mau la membebel panjang-panjang, saya nak share sikit pasal promo Dec ni iaitu Omega Guard.



Takpa, walau dalam gambaq tu dah siap tulis apa benefit yang kita akan dapat daripada promo ni, saya nak juga listkan sekali lagi sebab saya rasa sangat-sangat berbaloi promo ni.

BUY 6 FREE 1 !!!
Save RM300++
--> Free membership
--> Cash Rebate
---> Business Opportunity

Now, antara kelebihan bila ambik Omega ni... Nak share sikit cerita yang jadi kat diri saya sendiri. Saya tertanya-tanya kenapa ada hari yang saya senang sangat nak bangun berdating dengan Khaliq dan ada hari yang memang susah sangat nak bangun. Dalam erti kata lain bukan susah lagi dah, tapi memang terus tak bangun. Baru saya perasan, dalam seminggu tu ada hari yang sebelum tidur saya ambik Omega+Alfalfa dan ada hari yang saya tak ambik. Alhamdulillah hari yang saya ambik Omega+Alfalfa malamnya sebelum tidur, esoknya saya akan rasa bertenaga ja dan sangat senang untuk bangun dating dengan Sang Pencipta jam 3 pagi. Terjaga ja dari tidur bila alarm bunyi, terus mata celik dan badan rasa segar. Lepas tu saya akan tidur balik dalam pukul 4 pagi dan saya akan bangun semula pukul 5.30 pagi sebab saya keja masuk pukul 7 pagi. Nak get ready untuk pergi keja. Dan yang paling amazing, bangun pukul 5.30 pagi tu pun badan rasa bertenaga macam dah tidur lama. Padahal tidur balik sejam lebih ja. Sepanjang hari kat office pun rasa segar, tak mengantuk lansung Alhamdulillah... Plus kena banyak minum air masak la.

Berbanding dengan hari yang saya tak ambik Omega, bila bunyi alarm saya exit dan sambung tidur balik. Nak bangun 5.30 pagi tu pun tertunda-tunda. Dating dengan The Creator pun entah ke mana... Siang harinya dekat office jangan cita laa. baru pukul 8-9 pagi macam mata dah rasa berat gila walau kerja banyak nak buat. Masha Allah,Subhanallah. Saya dah dapat jawapan dia... Memang betul laa Omega ni hilangkan rasa letih dan tingkatkan tahap konsentrasi kita, In Shaa Allah. Semuanya dengan izin Allah. Omega, I admire U a lot! cewahhh....

Kelebihan lain banyak lagi yang belum saya rasa dan saya nak awak semua pun rasa. Antaranyaa;

>> kuat daya ingatan

>> merawat masalah jantung, kadar kolestrol jahat tinggi
( terdapat dua jenis kolestrol-kolestrol jahat dan baik..)

>> merawat masalah kesuburan

>> mengelakkan kulit kering, pudar, tak berseri, eczema

>> hilangkan rasa letih (saya sendiri dah alami Hehe)
>> tingkatkan tahap imuniti, elak demam/batuk/asma

>>kawal tekanan perasaan
>> lancarkan peredaran darah


>> tingkatkan konsentrasi (saya dah dapa! hee)

Yang di bold tu saya dah rasa dan sedang rasa :) Apa salahnya korbankan duit kita sikit untuk kebaikan kita dunia akhirat In Shaa Allah.. Tak mahal pun awak-awak semua sebab bulan ni ada promo. Harga member saya bagi awak semua, janji! (sambil angkat tangan kanan)

P/S : Nak tau pasal produk shaklee yang lain pun boleh, saya sedia membantu. Silakan, jangan malu-malu kay... Macam-macam set ada.

Mulakan dengan bismillah, percaya pada Allah :)
FB : https://www.facebook.com/nurul.shakirah.102
SMS/WHATSAPP : 0125687714
IG/WeChat ID : nurulshakirah_JK